Orange România a realizat o cifră de afaceri de 279 milioane de euro în cel de-al treilea trimestru, în scădere cu 2,8% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul unei cereri mai reduse pentru echipamente. Consumul de date mobile a crescut cu 34%, în aceeaşi perioadă.
În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 279 milioane de euro, în creştere cu 4% faţă de trimestrul anterior al anului 2019. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cifra de afaceri este în scădere cu 2,8%, pe fondul unei cereri mai reduse pentru echipamente.
"După un început de an dinamic din punct de vedere fiscal şi al reglementărilor pieţei de telecom, odată cu încheierea celui de-al treilea trimestru al anului 2019 vedem o reaşezare a pieţei locale. Totodată, se remarcă două tendinţe evidente: o cerere mai moderată pentru echipamente şi, în acelaşi timp, un apetit mai ridicat pentru servicii digitale. Ca piloni ai unei dezvoltări sustenabile, calitatea reţelei şi experienţa clienţilor rămân principalii diferenţiatori, care necesită investiţii, dar şi o permanentă adaptabilitate la contextul de piaţă. Acestea rămân obiectivele noastre pentru viitor, să aducem beneficiile conectivităţii mai aproape de ceea ce contează pentru clienţii noştri." a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.
La 30 septembrie, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10,928 milioane clienţi, în creştere cu 0,3% comparativ cu finalul aceluiaşi trimestru din 2018.
Orange a continuat şi în acest trimestru investiţiile în infrastructură, cu un ritm constant al extinderii acoperirii 4G.