În zona multinaţionalelor, cele mai multe reclamaţii vizează băncile. În sectorul de retail, din ce în ce mai mulţi consumatori s-au plâns de preţul produselor aflate la promoţie, a declarat şeful ANPC, Marcel Pandelică, la emisiunea "Realitatea pe Net".
"Ca număr de reclamaţii, pe primul loc sunt băncile", a mărturisit preşedintel ANPC. "Sunt o serie de reclamaţii si pe partea de utilităţi... de la facturare, modul de calul al facturii, faptul că oamenii sunt debranşaţi fără o informare precisă, sunt puşi în situaţia ca furnziorul să nu aibă cunostinta că au intrat banii în contabilitate, chiar dacă plata era la zi", a completat acesta.
Pe partea de furnizare a energiei gaze 798 de reclamaţii vizând modalitatea de calcul al facturii, decuplarea de la reţea fiind cu plata la zi, suma fiind plătita prin bancă, perceperea de taxe de conectare si deconectare, contor defect.
Preşedintele ANPC a mai precizat că există un număr mare de plângeri referitoare la preţul produselor aflate la promoţii. "Trebuie cunoscut facptul că o reducere de pret se face la pretul cel mai mic practicat in ultimele 30 de zile. Probabil ca există această practică. (...) Se vede dacă produsul a stat la vanzare cu un pret, apoi inainte de promotie pretul creste. Nu mai spun de fapul că exista practica inselatoare «produs ieftin». Iei produsul si constati ca pretul sau este, de fapt, cel normal", a spus Pandelică, potrivit Realitatea.net.