Pastry Chef Ioana Romanescu este primul Brand Ambassador român al Debic

G.D.
Companii / 15 martie 2023

Pastry Chef Ioana Romanescu este primul Brand Ambassador român al Debic

Dublu-premiată în 2022 drept "Cel mai bun Pastry Chef" la Gala Horeca Women Awards (Premiul I) şi la Gala Horeca Awards (Premiul II), Ioana Romanescu - antreprenor şi fondator Cupcake Philosophy - intră în reţeaua internaţională de ambasadori Debic, brandul de produse lactate destinate profesioniştilor, aflat în top 3 la nivel mondial, cu o istorie de peste 100 de ani, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, decizia de numire a Ioanei Romanescu ca ambasador Debic - în scopul promovării produselor de calitate în rândul profesioniştilor din cofetărie şi patiserie din România - a fost determinată de conceptul modern şi elegant pe care Ioana îl practică în cofetărie, precum şi de experienţa sa de antreprenor. Ioana Romanescu este primul Pastry Chef care devine imaginea brandului în România, printr-un parteneriat ce reprezintă şi o recunoaştere a standardului cofetăriei din România şi a profesioniştilor din această industrie.

Ioana Romanescu este absolventă a uneia dintre cele mai prestigioase şcoli de patiserie din lume, Le Cordon Bleu - Paris, care este considerată astăzi cea mai mare reţea de şcoli culinare şi de ospitalitate din lume, cu mai mult de 35 de institute aflate în 20 de ţări. Mai mult, antreprenorul este prima absolventă din România a Programului "Pastry Innovation & Wellness" din cadrul Institutului, conceput pentru a oferi o educaţie culinară ce pune accent pe inovaţie şi creativitate. În 2014, Ioana Romanescu a fondat Cupcake Philosophy, business care a depăşit 1 milion de euro cifră de afaceri în cei 8 ani de la înfiinţare, iar în prezent are un portofoliu ce include peste 200 de deserturi elegante şi inovatoare. Pastry Chef Ioana Romanescu este în prezent trainer şi mentor pentru cei care vor să se specializeze în arta deserturilor, susţinând cursuri de formare în industria HoReCa şi contribuind la dezvoltarea următoarei generaţii de cofetari şi patiseri.

"Admirăm creaţiile Ioanei pentru că sunt complexe şi foarte echilibrate în acelaşi timp. Sunt elegante şi atractive din punct de vedere vizual, însă fără a te copleşi. În plus, Ioana are un background solid în spatele conceptului şi modelului ei de business. Toate acestea sunt exemple care confirmă talentul inedit al Ioanei şi care ne-au determinat să o alegem ca Brand Ambassador în România", a completat Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic.

Participarea la programe internaţionale cu Pastry Chefs renumiţi din întreaga lume, împreună cu determinarea şi orientarea ei spre inovaţie, au ajutat-o pe Ioana să devină un Pastry Chef creativ şi pasionat, creând deserturi multi-premiate de-a lungul timpului. În 2016, Cupcake Philosophy a reuşit să fie furnizorul nunţii anului 2016 din lumea sportului, precum şi a două dintre nunţile desemnate ca "Best Weddings" în 2017. De asemenea, în 2022, Ioana Romanescu a fost desemnată "Cel mai bun Pastry Chef" la Gala Horeca Women Awards şi a primit locul al II-lea la aceeaşi categorie, în cadrul Galei Horeca Awards, subliniază sursa citată.

"Mă regăsesc cu totul în motto-ul Debic, «Făcut pentru mâinile profesioniştilor», pe care am avut bucuria să-l descopăr în perioada studiilor la Institutul Le Cordon Bleu, atunci când am testat pentru prima dată produsele brandului. Am realizat că profesionalismul este o valoare pe care o împărtăşim şi de atunci am rămas fidelă produselor Debic pentru toate creaţiile mele. Cred că deserturile de neuitat se construiesc cu ingrediente de calitate, iar în Debic am găsit nu doar un reprezentant pentru tot ceea ce înseamnă calitate superioară, cât şi un partener de încredere. Sunt onorată că m-au ales să fac parte din familia lor de Brand Ambasadori formată din Pastry Chefs renumiţi la nivel mondial. Reprezintă o confirmare a calităţii muncii din spatele a tot ceea ce am construit şi, desigur, a profesionalismului din mâinile întregii mele echipe", a declarat Ioana Romanescu, Pastry Chef şi fondator Cupcake Philosophy.

Prin colaborarea cu Ioana Romanescu, Debic îşi doreşte să promoveze produsele de calitate în rândul profesioniştilor din cofetărie şi patiserie din România, dar şi să cunoască mai bine nevoile industriei locale: "Avem o comunitate foarte bine dezvoltată de ambasadori în toată lumea, iar Ioana Romanescu este primul Ambasador Debic în România. Ne-am dorit foarte mult să lucrăm împreună şi credem că această colaborare îi va oferi Ioanei accesul la comunitatea noastră mondială de ambasadori, prin împărtăşirea de experienţe, bune practici, inspiraţie şi motivaţie. De asemenea, colaborarea cu Ioana în România ne va permite să fim mai aproape de industria românească de cofetărie, de comunitatea de patiseri şi cofetari români şi să ne adaptăm mai bine cerinţelor şi nevoilor acestora", a declarat Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic.

Cu o istorie de peste 100 de ani, Debic oferă produse care sunt recunoscute în întreaga lume de bucătari celebri, patiseri şi brutari. Debic este, de asemenea, sponsorul oficial al Coupe du Monde de la Pâtisserie (Cupa Mondială în Patiserie), unde sunt prezentate produse lactate de ultimă generaţie, inclusiv creme, unturi tradiţionale şi de specialitate (tehnice), cremă de brânză, deserturi pe bază de lactate gata de utilizare, îngheţată şi lapte.

Debic este una dintre mărcile FrieslandCampina, o companie internaţională listată în top 10 în ceea ce priveşte producţia de produse lactate. Povestea FrieslandCampina a început în 1871, când câţiva fermieri olandezi au decis să-şi unească forţele pentru a înfiinţa o fabrică de brânzeturi. În prezent, compania reprezintă o companie cu aproximativ 23 de mii de angajaţi, distribuiţi în sedii din 32 de ţări, având venituri de 11,5 miliarde de euro.

Organizaţia reprezintă o cooperativă deţinută de aproape 16 mii de fermieri. De aceea, împreună cu fermierii de lactate, Friesland Câmpina controlează întregul lanţ al lactatelor (hrănire şi îngrijire, muls, colectarea şi prelucrarea laptelui, ambalarea şi distribuţia), având conceptul from grass to glass, brandul Debic înscriindu-se în aceeaşi filosofie care are în centrul ei sustenabilitatea şi responsabilitatea faţă de mediu: from grass to plate, se menţionează în comunicat.

unbr.ro
danescu.ro
arsc.ro
raobooks.com
heidi-chocolate.com
Stiri Locale

Curs valutar BNR

01 Mar. 2024
Euro (EUR)Euro4.9699
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5984
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.1913
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8083
Gram de aur (XAU)Gram de aur303.5750

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
uniprest.ro
hipo.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb