O nouă platformă de internet şi mobile banking este disponibilă clienţilor Patria Bank, începând din această lună, se arată într-un comunicat remis Redacţei noastre. Platforma dispune şi de o aplicaţie dedicată pentru telefoanele de tip smartphone, Patria Mobile Banking, disponibilă persoanelor fizice. Facilităţile puse la dispoziţie în cadrul platformei ajută utilizatorii să aibă acces non-stop la conturi, un control mai bun asupra bugetului şi să realizeze economii, prin constituirea de depozite, direct prin intermediul platformei.
Valentin Vancea, Director General Adjunct, Patria Bank, a declarat: "În Patria Bank vedem digitalizarea drept un instrument prin care putem oferi servicii mai bune clientului, pentru a-i salva timp: timp în accesarea de servicii şi timp în tranzacţionare. " Aici" şi "acum" au devenit tot mai importante pentru client. Nivelul de digitalizare va determina pe viitor gradul de competitivitate al băncilor, ceea ce este o provocare şi o oportunitate în acelaşi timp. Facem continuu paşi în direcţia digitalizării şi îmbunătăţirii soluţiilor oferite clienţilor, concomitent cu automatizarea de procese interne."
Pentru perioada următoare banca îşi mai propune digitalizarea anumitor fluxuri şi operaţiuni precum şi dezvoltarea de noi produse şi procese pentru diversificarea şi simplificarea interacţiunii clienţilor cu banca.
Rezultatele financiare pentru primul semestru al acestui an arată parcursul pozitiv al băncii în primele şase luni: profit net de 2,8 milioane de lei, credite noi de aproximativ 342 mil lei. Dinamica pozitivă a veniturilor se datorează creşterii susţinute a veniturilor din dobânzi si veniturilor din comisioane, care s-au şi diversificat.