Abonament gratuit
Videoconferinţa “Antreprenoriat fără gen”Videoconferinţa “Antreprenoriat fără gen”

PATRIA BANK propune soluţii flexibile pentru sprijinirea clienţilor în contextul generat de COVID-19

M.I.
Bănci-Asigurări /

PATRIA BANK propune soluţii flexibile pentru sprijinirea clienţilor în contextul generat de COVID-19

În contextul dificil prin care România şi românii trec zilele acestea, Patria Bank este solidară cu toţi clienţii şi îşi manifestă suportul şi intenţia de a le fi alături şi a găsi împreună cele mai bune soluţii pentru a trece cu bine această perioadă, arată un comunicat remis Redacţiei noastre.

"Suntem o bancă cu o istorie de peste 20 ani, în care dezvoltarea de relaţii

apropiate, implicarea şi responsabilitatea guvernează tot ceea ce facem, inclusiv

modul în care ne raportăm la contextul actual nemaîntâlnit. Avem un grad de

flexibilitate ridicat, demonstrat prin modelul de busines specific aplicat în

microfinanţare şi în agricultură, unde finanţarea, rambursarea si soluţiile de susţinere

a cashflow-ulu ţin cont de activitatea sezonieră. Lucrăm cu oameni şi pentru oameni,

clienţi persoane fizice, antreprenori, mici şi foarte mici, colegi şi, în această situaţie

nouă pentru noi toti, ne dorim să fim utili şi de ajutor, conştienţi fiind de încărcătura

emoţională puternică a momentului." a menţionat Daniela lliescu, CEO Patria Bank.

Astfel, pentru sprijinirea clienţilor, o serie de măsuri şi solutii sunt disponibile a fi

accesate, atunci când aceştia au nevoie:

Antreprenorilor IMM şi Microîntreprinderilor care beneficiază de linii dfinanţare revolving scandente în următoarele 3 luni şi care nu se află deja

"Într-un proces de remediere sau restructurare a creditelor existente, le vom

facilita reînnoirea acestor finanţări;

Antreprenorii IMM şi Microîntreprinderile direct afectaţi prin reducerea

activităţii vor putea beneficia de amânare la plată şi reeşalonarea ratelor,

potrivit situaţiei specifice a fiecăruia;

De asemenea, pentru clienţii persoane fizice care au fost afectaţi semnificativ

prin reduceri temporare sau permanente ale veniturilor, prin pierderea locului

de muncă sau probleme grave de sănătate sunt disponibile soluţii potrivite de

reeşalonare pentru perioade de până la 3 luni", precizează instituţia.

"Totodată, suntem solidari şi salutăm iniţiativele luate de colegii de breaslă şi ne manifestăm deschiderea spre cooperare şi colaborare pentru a ne susţine clienţii şi a proteja stabilitatea sistemului, în bună coordonare cu autoritatea de reglementare " a mai declarat Daniela Iliescu, CEO Patria Bank.

Clienţii afectaţi sunt invitaţi să contacteze banca prin call center 0800.310.410 (număr apelabil gratuit naţional) sau +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internaţional), de L-V: 09:00 -19:00, precum şi prin e-mail la info@patriabank.ro şi să comunice situaţiile cu care se confruntă în vederea găsirii împreună a unor soluţii adecvate situaţiei lor individuale specifice sau de business.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS