PayPoint România, în parteneriat cu Mastercard, anunţă implementarea unui nou serviciu dedicat consumatorilor: retragerea de numerar direct de la terminalele POS asistate PayPoint, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Acest serviciu este activ la nivel naţional, în peste 14.000 de locaţii partenere PayPoint din ţară, urmând ca în următorul an să fie extins la întreaga reţea, care depaseste 26.000 de puncte de prezenţă, potrivit sursei citate.
Prin acest proiect, PayPoint România şi Mastercard urmăresc facilitarea accesului la numerar pentru consumatori, promovând incluziunea financiară şi oferind băncilor o soluţie suplimentară de acces la numerar pentru clienţii lor, prin intermediul reţelei extinse de terminale POS asistate PayPoint, se arată în comunicat.
Potrivit sursei, suma maximă ce poate fi retrasă este de 500 lei/tranzactie. Consumatorul care doreşte să retragă numerar de la un terminal POS asistat din reţeaua PayPoint România poate solicita comerciantului acest serviciu, în momentul în care efectuează o achiziţie din gama de produse ale magazinului respectiv.
Denissa Dumitriu, Chief Commercial and Operations Officer - PayPoint Romania, a declarat: „Ne bucurăm să colaborăm cu Mastercard în acest proiect care facilitează incluziunea financiară. Aceasta începe cu accesul real la servicii esenţiale, indiferent de locul în care trăieşti, iar împreună cu Mastercard facem un pas important înainte în această direcţie. Reţeaua noastră este activă inclusiv în localităţi rurale cu mai puţin de 500 de locuitori, unde, de cele mai multe ori, cel mai apropiat bancomat se află la zeci de kilometri distanţă. Prin tehnologie şi parteneriate strategice, rămânem fideli misiunii PayPoint Romania: aceea de a oferi oamenilor soluţii simple şi sigure pentru nevoile lor zilnice de plată, oriunde s-ar afla”.
Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România şi Croaţia a afirmat că „Credem în soluţiile care apropie consumatorii de serviciile financiare esenţiale. Prin colaborarea cu PayPoint, oferim oamenilor mai multă flexibilitate în gestionarea banilor, printr-o opţiune simplă şi intuitivă, disponibilă chiar în locurile unde îşi desfăşoară activităţile cotidiene. Este o demonstraţie a modului în care infrastructura existentă poate fi valorificată inteligent, în beneficiul tuturor - clienţi, comercianţi şi instituţii financiare”.
PayPoint România continuă astfel să consolideze parteneriatele cu instituţiile financiare, oferind soluţii inovatoare care răspund nevoilor actuale ale pieţei şi contribuie la extinderea accesului la servicii esenţiale pentru populaţie, conform sursei. Prin diversificarea portofoliului de servicii şi dezvoltarea infrastructurii naţionale de terminale POS asistate, PayPoint România susţine digitalizarea şi modernizarea sectorului financiar, facilitând totodată o experienţă rapidă, comodă şi sigură pentru utilizatorii finali, indiferent de zona în care se află, potrivit sursei.





























































Opinia Cititorului