Pehart Grup relansează linia de produse Alint. Brandul românesc de produse din hârtie destinate uzului casnic va fi prezent la rafturi într-o nouă identitate vizuală şi cu un portofoliu extins de produse.
„Alint este un brand construit special pentru nevoile consumatorilor locali, care respectă echilibrul între calitate şi preţ. Produsele sale se adresează în primul rând oamenilor atenţi la cheltuieli, care doresc să îşi optimizeze bugetul zilnic şi să găsească produse de hârtie accesibile şi de bună calitate. Gama de produse a brandului are acum o identitate vizuală prietenoasă, uşor recognoscibilă la raft şi un portofoliu adaptat cerinţelor actuale”, spune Mariana Dumitrache, brand manager Alint şi Pufina în cadrul companiei Pehart Grup.
Produse din celuloză din surse sustenabile şi ambalaje 100% reciclabile
Noua gamă Alint include produse esenţiale pentru uzul casnic de zi cu zi: hârtie igienică, prosoape de hârtie, şerveţele de masă, şerveţele faciale şi batiste - toate fabricate 100% din celuloză provenită din surse sustenabile, în fabricile din Petreşti - Sebeş şi Dej. Ambalajele sunt reciclabile, iar compania respectă standarde de sustenabilitate şi trasabilitate, care permit identificarea clară a provenienţei materiilor prime şi a proceselor de producţie.
Relansarea brandului românesc aduce şi inovaţii în portofoliu, precum monorola Alint Practic (50 m) şi hârtia igienică Alint cu parfum de piersică, disponibilă în pachete de 10 role.
Ambalajele produselor au fost complet reconcepute şi desenate de către Alex Ceauş, Graphic Designer şi Brand Manager Sovio. Acestea au în centru imaginea ursului carpatin, simbol al forţei, în contrast cu fineţea hârtiei. „Pentru gama de produse Alint am dorit să aducem la raft un element puternic de diferenţiere. Ursul carpatin este un simbol naţional, dar noi am ales să-l exprimăm într-o manieră jucăuşă şi prietenoasă, care reflectă atât calitatea produselor, cât şi apropierea de consumatorii români”, explică Alex Ceauş.
Produsele Alint vor fi distribuite în principal pe piaţa tradiţională (TT), în reţeaua magazinelor de proximitate, dar treptat vor pătrunde şi în marile lanţuri de supermarketuri. „Ne propunem ca Alint să devină un reper în zona produselor din hârtie cu preţ accesibil, dar care oferă conumatorilor calitate. Este un brand românesc cu istorie de peste un deceniu şi jumătate, cu producţie locală, iar relansarea lui reprezintă un pas strategic pentru consolidarea portofoliului Pehart Grup”, mai spune brand managerul Alint, Mariana Dumitrache.
În portofoliul Pehart Grup se mai regăsesc brandurile Pufina, „vârful de lance” al companiei exportat în şase ţări europene şi Altessa. În 2024, a fost lansat brandul SOVIO, divizia de produse AfH (Away from Home) a Pehart Grup, destinată segmentului B2B (sănătate, asistenţă medicală şi îngrijirea frumuseţii, restaurante, hoteluri, instituţii publice, industrie alimentară şi spaţii industriale).
Opinia Cititorului