PENNY lansează iniţiativa "100 de idei de business pentru România"

V.G.
Companii / 2 noiembrie 2022

PENNY lansează iniţiativa "100 de idei de business pentru România"

PENNY lansează "100 de idei de business pentru România", o iniţiativă unică pentru mediul local de afaceri, potrivit unui comunicat remis astăzi redacţiei.

Conform sursei citate, în anul 2020, compania şi-a asumat un obiectiv ambiţios, sub umbrela TripluRO (3RO): îşi propune ca până la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în ţară şi să fie procesat şi ambalat în România.

Împreună cu Academia de Studii Economice, PENNY analizează 100 de oportunităţi de dezvoltare a unor afaceri locale din industrii precum agricultura, ambalajele sau produsele cosmetice, pentru a găsi soluţii care vor putea oferi românilor, într-un viitor cât mai apropiat, produse 100% româneşti, care să se alinieze obiectivului TripluRO (3RO).

Cu ocazia lansării acestei iniţiative, PENNY dă curs unei discuţii libere despre cum mediul de afaceri şi autorităţile locale îşi pot uni forţele pentru a creşte numărul de produse locale pe care consumatorii le găsesc în magazinele din toată ţara.

"Parteneriatul dintre ASE şi PENNY generează proiecte cu valoare adăugată atât pentru noi ca parteneri cât şi pentru România. PENNY este prima companie din retail care spune transparent care sunt produsele ce nu se produc în România şi caută soluţii pentru a stimula producţia locală. Noi, mediul universitar, dorim să fim liantul dintre mediul de afaceri şi guvern, pentru a găşi împreună cele mai bune soluţii pentru a ajuta producătorii români să pună pe piaţă produsele ce astăzi lipsesc. Proiectul pe care îl facem împreună cu PENNY este un pas important în această direcţie şi arată că societatea noastră s-a maturizat, reuşind să genereze un dialog consistent între toţi actorii relevanţi pentru industrie", a declarat Tănase Stamule, Decan FABIZ, ASE.

100 de idei de business pentru România sunt reunite într-un volum sub forma unui ghid informativ, o linie de start pentru producătorii români care îşi doresc să îşi dezvolte afacerile în mod sustenabil. În paginile acestuia sunt sumarizate 100 de idei de business necesare pentru creşterea numărului de produse locale pe rafturile magazinelor din România. Pe termen lung, volumul îşi propune să inspire şi să genereze o mişcare amplă: înţelegerea nevoii de a dezvolta producţia verticală românească de la ingredientul principal pana la produsul de pe raft pentru a răspunde nevoilor consumatorilor şi pentru a genereza plus-valoare în ţară, se precizează în comunicat.

"De peste 20 ani suntem atenţi la nevoile românilor, cărora încercăm să le răspundem printr-o strategie eficientă de dezvoltare. În perioada 2016 -2021 am investit 2,2 miliarde de lei în România, avem 315 de magazine PENNY, 4 depozite şi aproape 6.000 de colegi în toată ţara. Pentru noi este important să ne asigurăm că românii găsesc întotdeauna în magazinele PENNY produsele pe care şi le doresc, fabricate în România şi disponibile la preţuri accesibile. Consumatorul modern este atent la raportul calitate-preţ, dar îşi doreşte să păstreze în coşul său de cumpărături produse sănătoase, cât mai proaspete şi cu origini româneşti. Credem că dezvoltarea economiei prin creşterea sortimentului de produse româneşti se poate face prin iniţiative inteligente, care favorizează atât interesele consumatorilor, cât şi pe cele ale producătorilor locali", a spus Daniel Gross, CEO PENNY România.

Un studiu realizat în cadrul PENNY în anul 2020 arată că peste 76% dintre consumatorii români preferă produse fabricate în România în 6 categorii: carne, mezeluri, legume, fructe, lactate şi produse din cereale. În plus, datele arată şi că pâinea, fructele, legumele şi lactatele sunt cele mai consumate produse săptămânal, iar cel puţin o parte dintre acestea au originea în România.

"Suntem mândri să avem o reţea de peste 400 de furnizori locali, al căror număr creşte în fiecare an. Este o prioritate pentru noi să facem paşi înainte în atingerea obiectivului nostru. S-au făcut primii paşi: 100% din carnea proaspătă (vită, pui şi porc) vândută în magazinele PENNY este deja TripluRO (3RO). Ne dorim să avem pe rafturile magazinelor noastre cât mai multe produse locale, în concordanţă cu aşteptările clienţilor noştri, dar în acelaşi timp să susţinem economia românească. Legat de pilonul sustenabilităţii, vedem şi beneficii prin scurtarea lanţului valoric dintre producător şi consumator", a declarat Marek Dolezal, COO PENNY România

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Avocat Ianul Alexandra
cautavocat.ro
BTPay
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

01 Feb. 2023
Euro (EUR)Euro4.9148
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5152
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9264
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.5638
Gram de aur (XAU)Gram de aur279.6982

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro