Pernod Ricard îşi continuă parteneriatul cu agenţia Mediascope.
De la iniţiative estivale la perioade festive cu o concurenţă intensă, colaborarea s-a evidenţiat prin execuţii si experienţe creative la punctul de vânzare, care au crescut vizibilitatea produselor premium şi super-premium din portofoliul Pernod Ricard, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Prin concepte de comunicare şi design diferenţiatoare, Mediascope a susţinut obiectivul de amplificare a legăturii dintre branduri şi consumatorii finali, asigurând o prezenţă distinctă la raft şi consolidând mesajele-cheie folosite de brand.
Extinderea parteneriatului subliniază angajamentul ambelor părţi de a dezvolta proiecte noi, centrate pe inovaţie şi experienţe imersive.
În 2025, Mediascope va pune accent pe soluţii tehnologice avansate şi automatizări concepute pentru a face experienţa cumpărător - produs mai atractivă.
Pe lângă gestionarea materialelor de brand pentru campaniile off-trade (inclusiv campania de Paşte, Summer Mix cocktails, Winter Whiskeys), Mediascope va furniza în continuare standarde înalte de execuţie in magazine, anticipând nevoile consumatorilor şi implementând campanii direcţionate către rezultate măsurabile.
"Suntem onoraţi de încrederea pe care Pernod Ricard ne-o acordă în continuare. Anul 2025 ne va permite să ne calibrăm şi mai bine aşteptările şi procesele de lucru, pentru a integra noile tehnologii în experienţele oferite consumatorilor. Ne propunem să consolidăm poziţia de lider a Pernod Ricard şi să obţinem rezultate memorabile la fiecare campanie, transformând consumatorii în adevăraţi invitaţi ai brandului la experienţe" a declarat Dragoş Bocai, Director General Mediascope.
"Prin mixul de soluţii dezvoltat împreună cu Mediascope, ne propunem să creştem impactul şi interactivitatea brandurilor din portofoliului Pernod Ricard în reţelele partenere. Obiectivul echipei mele este să transformăm spaţiile de vânzare în puncte de experienţă premium, unde tehnologia şi execuţia inspirată diferenţiază brandurile şi aduc plus-valoare atât retailerilor, cât şi consumatorilor", a declarat Andrei Şchiopu, Head of Modern Trade, Pernod Ricard România.
"Parteneriatul cu Mediascope pentru perioada următoare se sprijină pe o viziune comună: să transformăm fiecare implementare întro experienţă memorabilă, trecând - cum ne place să spunem - de la a livra la a pune în scenă. Pernod Ricard construieşte platforme de storytelling şi experienţă pentru consumatori, iar Mediascope le amplifică prin soluţii cu newtech în retail, ceea ce ne aduce sinergie între toate punctele de contact. De asemenea, prin data collection, putem documenta cu precizie interacţiunea şi remodela strategia" a declarat Adelina Din Ţurcanu, Head of Marketing Pernod Ricard, potrivit comunicatului.
Prin această colaborare extinsă, Pernod Ricard şi Mediascope îşi reiterează angajamentul faţă de stabilitate, predictibilitate şi creativitate experienţială, punând accent pe campanii cu obiective clare de vânzări şi engagement pentru portofoliul de branduri, atât la nivel local, cât şi internaţional.
Extinderea parteneriatului dintre Pernod Ricard şi Mediascope va pune accent pe:
⦁Stabilitate şi predictibilitate: Echipa actuală Mediascope va rămâne implicată în proiectele Pernod Ricard, asigurând continuitate şi expertiză aprofundată asupra brandurilor şi implementărilor.
⦁Inovaţie şi creativitate experienţială: Soluţiile de marketing 360° oferite de agenţie, combinate cu tehnologie de ultimă generaţie, vor contribui la dezvoltarea unor campanii memorabile şi la consolidarea imaginii de lider de piaţă pentru Pernod Ricard.
⦁Focus pe rezultate: Toate brief-urile de campanie vor avea ca focus obiective tangibile de vânzări şi awareness pentru a implementa soluţiile inovatoare ale diviziei New Tech Mediascope.
Despre Pernod Ricard
Pernod Ricard este un lider global în industria băuturilor spirtoase premium, fiind liderul în piaţa de produse spirtoase de import în România. Misiunea, viziunea şi obiectivele companiei reflectă angajamentul său faţă de excelenţă, responsabilitate socială şi creştere sustenabilă.
Pernod Ricard urmăreşte dezvoltarea pe termen lung a brandurilor sale, respectând în totalitate oamenii şi mediul înconjurător şi caută să susţină creşterea şi profitabilitatea în beneficiul tuturor părţilor interesate. Compania este strategic poziţionată pentru a valorifica cererea globală continuă pentru branduri premium de spirtoase şi vinuri.
În România, Pernod Ricard se angajează să ofere experienţe memorabile consumatorilor, susţinând evenimente de amploare, precum festivaluri de muzică, pentru a promova brandurile sale şi a interacţiona direct cu publicul ţintă. Această abordare face parte din strategia de marketing a companiei, care pune accent pe crearea de experienţe autentice şi personalizate pentru consumatori.
Prin aceste iniţiative, Pernod Ricard România îşi reafirmă angajamentul faţă de misiunea şi viziunea globală a companiei, adaptându-le la specificul pieţei locale şi la preferinţele consumatorilor români.
Despre Mediascope
Agenţia de trade marketing Mediascope este specializată în New Tech, Data Collection & Data Analysis şi automatizări, activări de brand, campanii integrate şi soluţii creative pentru o gamă variată de clienţi. Cu o experienţă solidă în industrii multiple, agenţia oferă servicii personalizate, de la strategie şi creaţie până la implementare şi măsurarea performanţei.
Domenii de expertiză:
⦁Activări de brand: Organizarea şi implementarea de activări la punctele de vânzare, în cadrul evenimentelor sau în spaţii publice, pentru a creşte vizibilitatea şi rata de engagement.
⦁Campanii integrate: Dezvoltarea de soluţii de marketing 360°, care includ elemente de new tech, digital, outdoor, in-store şi experienţial.
⦁Producţii personalizate: Dezvoltarea de instalaţii si POSM-uri inovatoare de brand, teatralizări, plasări experienţiale, tehnologie şi data collection.
Mediascope colaborează cu branduri de renume din industrii diverse, precum: FMCG, spirtoase şi băuturi alcoolice, retail şi comerţ, fashion, evenimente şi festivaluri, fiind orientată către livrarea unor campanii care generează impact măsurabil, fie prin creşterea vânzărilor, fie prin consolidarea imaginii de brand.
Echipa Mediascope oferă soluţii inovative, dar ancorate în realităţile şi obiectivele de business ale clienţilor şi se implică activ în procesul de creare şi implementare, colaborând îndeaproape cu clienţii pentru a se asigura că fiecare proiect este aliniat la cerinţele acestora.
Opinia Cititorului