Peste 200 de distribuitori şi parteneri din retail s-au reunit la Istanbul în cadrul ASUS Commercial Business Summit

G.D.
Companii / 26 mai

Peste 200 de distribuitori şi parteneri din retail s-au reunit la Istanbul în cadrul ASUS Commercial Business Summit

ASUS şi-a anunţat strategia şi obiectivele pentru segmentul comercial al pieţei din regiunea EMEA, în cadrul ASUS Commercial Business Summit în Istanbul, Turcia, primul eveniment internaţional de acest gen dedicat partenerilor, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, afacerile comerciale reprezintă o parte importantă a industriei de computere din întreaga lume, cu vânzări totale de 200 de milioane de unităţi în medie pe an. ASUS a confirmat începerea unui nou capitol din istoria companiei de peste 30 de ani, devenind un jucător pe segmentul comercial cu obiective solide, concurând pentru a oferi cele mai bune produse şi soluţii comerciale în fiecare clasă de echipamente.

După doi ani de pregătiri şi lansări de succes pe anumite pieţe, divizia ASUS Business este pregătită să livreze în 2022 o gamă completă de produse lansate în peste 40 de ţări din regiunea EMEA.

Luând cuvântul în cadrul evenimentului, Madeleine Hung, directorul general ASUS West EMEA, a explicat noua strategie. "Fiind date realizările noastre la nivel mondial în sectorul PC-urilor destinate publicului larg, dorim să ne extindem şi să obţinem mai mult în privinţa PC-urilor destinate segmentului comercial", a declarat Hung. "Prin urmare, dorim să lansăm ASUS Business, portofoliul nostru cuprinzător destinat verticalelor de afaceri, care reuneşte o gamă largă de produse mereu în evoluţie, software uşor de utilizat pentru eficientizarea operaţiunilor business şi asistenţă completă."

În plus, Benjamin Yeh, directorul general ASUS East EMEA, a declarat: "ASUS Business se angajează să ofere dispozitive şi servicii fiabile şi mereu funcţionale în care puteţi avea încredere, creând în acelaşi timp schimbări pozitive semnificative asupra mediului." Yeh a adăugat: "Oferim o gamă largă de soluţii agile şi flexibile, care sunt adânc ancorate în viziunea clienţilor, mergând dincolo de dispozitivele hardware."

În timpul Summit-ului ASUS Commercial Business, produsele au fost expuse în opt zone cu experienţe interactive, permiţându-le invitaţilor să vadă ecosistemul în acţiune. Temele au inclus scenarii de lucru hibride, scenarii din industria ospitalieră şi din mediul educaţional, magazine retail, un birou de inginerie, un laborator de calculatoare şi multe altele, subliniază sursa citată.

Călătoria de succes a companiei ASUS a început întotdeauna cu produsele. După ce s-a bucurat de succes mondial în sectorul PC-urilor de larg consum, ASUS se concentrează acum pe extinderea activităţii sale în domeniul PC-urilor destinate segmentului comercial.

ASUS ia în considerare valorile cheie la care ţin antreprenorii şi proprietarii de afaceri pentru a consolida portofoliul comercial al anului 2022 cu produse de încredere, profesionale şi construite pentru eficienţă, cum ar fi seria de laptopuri business ExpertBook. Limbajul de design ExpertBook se inspiră din volumele geometrice, diviziunile clare şi contrastele de lumini şi umbre care sunt reprezentate în structurile arhitecturale din întreaga lume.

Apogeul acestui concept de design este modelul emblematic ExpertBook B9 - cel mai uşor laptop business de 14 inchi din lume. Acesta cântăreşte doar 880 de grame şi are o grosime de 15 mm. Fiind una dintre primele realizări remarcabile ale gamei ASUS Business, ExpertBook B9 oferă o combinaţie incredibilă de tehnologie şi portabilitate maximă. Notebook-ul a primit un feedback extrem de pozitiv din partea mass-media pe plan global, obţinând multiple premii din partea presei internaţionale de specialitate.

Alături de o strategie puternică de dezvoltare a produselor şi serviciilor, ASUS Business îşi propune să integreze activităţile de marketing cu cele de vânzări, concentrându-se pe vizibilitatea mărcii, leadership-ul de opinie, implicarea partenerilor şi generarea de lead-uri. Campania ASUS Expert este pregătită să demareze în cursul anului 2022, oferind un instrument semnificativ pentru a-i ajuta pe partenerii noştri să îşi dezvolte afacerile pe piaţa SMB.

ASUS a aplicat strategii legate de sustenabilitate de multă vreme, de la începutul anilor 2000. Compania a introdus primul laptop neutru din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon încă din 2009. În 2016, sediul ASUS a devenit primul din lume care a primit validarea Zero Waste to Landfill (Zero deşeuri la groapa de gunoi). În 2019, ASUS a fost prima companie din lume care a obţinut un certificat de achiziţii sustenabile ISO 20400. În 2021, am intrat într-o eră a transformării digitale pentru a optimiza procesele de management şi procesul decizional, cu obiectivul clar ca, până în 2025, toate produsele cheie să atingă niveluri de eficienţă energetică mai bune cu 30% comparativ cu standardul Energy Star. În privinţa acţiunilor pentru climă, ASUS şi-a stabilit obiectivul de a utiliza 100% energie regenerabilă în centrele operaţionale globale până în 2035, se menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Apanova
csalb.ro
BTPay
Electromagnetica

Curs valutar BNR

01 Iul. 2022
Euro (EUR)Euro4.9461
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7286
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9311
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7088
Gram de aur (XAU)Gram de aur273.0029

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro