PMI analizează introducerea unor noi ţigarete fără fum pe piaţa noastră

EMILIA OLESCU
Ziarul BURSA #Companii /

PMI analizează introducerea unor noi ţigarete fără fum pe piaţa noastră

Philip Morris: "Vom produce şi comercializa ţigarete tradiţionale atâta vreme cât ne va cere piaţa"  

PMI a lansat campania "Unsmoke Romania"

Philip Morris International (PMI) analizează posibilitatea să introducă noi produse de fumat fără fum pe piaţa noastră, după ce, în urmă cu patru ani, a adus în România ţigareta IQOS, care funcţionează prin încălzirea tutunului.

"Suntem în stadiu avansat de analiză a introducerii pe piaţa din România a altor produse fără fum", a menţionat, ieri, în cadrul unei întâlniri cu presa, Alexandra Olaru, Director External Affairs, Philip Morris România.

Potrivit domniei sale, România a fost a patra piaţă din lume unde a fost lansat IQOS. Acest device este folosit de 11 milioane de consumatori, din care 80% utilizează în exclusivitate acest produs.

PMI a investit 6,5 miliarde dolari în cercetarea şi dezvoltarea produselor fără fum, considerate mai puţin nocive decât ţigaretele tradiţionale, au precizat, ieri, reprezentanţii producătorului de ţigarete, menţionând: "Este responsabilitatea noastră să ne asigurăm că fumătorii sunt informaţi corect asupra alternativelor mai puţin nocive la fumat".

Sursele citate au subliniat că există 1,1 miliarde fumători la nivel global şi că, în 2025, vor continua să existe 1 miliard de fumători, întrucât numărul acestora scade nesemnificativ. Conform studiilor, 9 din 10 fumători continuă să fumeze.

Reprezentanţii PMI au subliniat că, atâta vreme cât piaţa o va cere, compania va continua să producă ţigarete tradiţionale: "Vom produce şi comercializa ţigarete tradiţionale atâta vreme cât ne va cere piaţa. Altfel, inovaţia ar fi oprită pentru că aceasta este finanţată de segmentul produselor tradiţionale, iar locul nostru în sector ar fi luat de concurenţă sau, mai rău, de piaţa ilicită".

Philip Morris a lansat, la începutul acestei luni, campania "Unsmoke Romania" şi platforma unsmoke.ro.

Campania "Unsmoke Romania", care face parte din campania globală "Unsmoke Your World" desfăşurată de Philip Morris în mai multe ţări, promovează mesajul "Dacă nu fumezi, nu te apuca.

Dacă fumezi, lasă-te. Dacă nu te laşi, fă o schimbare", fiind prima dată când un producător din industrie are un astfel de îndemn.

"Mesajul este adresat fumătorilor, nefumătorilor, autorităţilor, presei şi tuturor celor care vor să contribuie la construirea unui viitor fără fum în România", susţin reprezentanţii PMI.

Branislav Bibic, Managing Director al Philip Morris România, a menţionat: "La nivel global, Philip Morris mizează pe viziunea unui viitor fără fum. Vrem să înlocuim ţigările cu produse fără fum care prezintă risc redus pentru fumători faţă de continuarea fumatului. Însă, pentru ca acest deziderat să devină realitate, avem nevoie ca şi celelalte părţi, precum autorităţile de sănătate publică şi guvernele, să aibă aceeaşi direcţie ca şi noi".

Dragoş Bucurenci, director de comunicare la Philip Morris România, a adăugat: "Unsmoke vine să întărească mesajul că cea mai bună opţiune pentru fumători este să renunţe complet la fumat, dar celor care nu renunţă vrem să le spunem că există alternative pe care le pot lua în considerare".

Cea mai bună alegere pentru toţi fumătorii ar fi să renunţe complet la fumat, apreciază sursele citate, adăugând că cei care nu renunţă trebuie să ştie că există alternative ce pot prezenta mai puţine riscuri decât continuarea fumatului.

În ultimii ani au fost făcute progrese remarcabile susţinute de cercetare ştiinţifică, tehnologie şi inovaţie pentru a oferi alternative mai bune celor care, altfel, ar continua să fumeze, conform celor de la PMI, care subliniază: "Accesul la informaţie este esenţial pentru a ajuta fumătorii să facă cea mai bună alegere pentru ei. În România, dar şi la nivel global, campania Unsmoke include metode de comunicare online şi offline, iar pe platforma www.unsmoke.ro, vizitatorii pot găsi sfaturi utile pentru a renunţa la fumat şi informaţii despre alternativele existente".

PMI construieşte o nouă categorie de produse fără fum, care, deşi nu sunt lipsite de riscuri, reprezintă o alegere mult mai bună decât continuarea fumatului tradiţional, opinează sursele citate, conchizând: "Prin eforturi multidisciplinare în dezvoltarea de produs, tehnologie de ultimă generaţie şi oameni de ştiinţă de top, PMI îşi doreşte să se asigure că produsele sale fără fum răspund preferinţelor consumatorilor adulţi, precum şi cerinţelor riguroase de reglementare".

Programul de cercetare ştiinţifică al PMI este inspirat de standardele din industria farmaceutică şi este aliniat ghidurilor Administraţiei pentru Alimente şi Medicamente din SUA (FDA), au spus, recent, reprezentanţii producătorului de profil, adăugând: "Cercetările, care includ zece studii clinice şi peste 25 de analize independente ale anumitor elemente din cercetare, sunt în stadiu avansat şi indică în mod clar că IQOS este o opţiune mai bună decât ţigaretele pentru fumătorii care altfel ar continua să fumeze şi are potenţialul de a reduce riscurile în comparaţie cu continuarea fumatului pentru aceia care trec exclusiv la IQOS".

PMI şi-a propus ca, până în 2025, cel puţin 40 de milioane de fumători de ţigări PMI să treacă la produse fără fum.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
Apanova
Business Card
BTPay
e-distribuţie
Cotnari
daccaworking.ro
parmafood
smart city industry awards 2019
Calendarul BURSA 2019

ENGLISH SECTION

more articles

Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS