PORR România - partener principal în cadrul EBcon 2024, prima conferinţa internaţională de Employer Branding din România

R.S.
Miscellanea / 27 mai

PORR România - partener principal în cadrul EBcon 2024, prima conferinţa internaţională de Employer Branding din România

EBcon, prima conferinţă internaţională de Employer Branding din România, a avut loc pe 13-14 mai, în Bucureşti, la Nord Events Center by Globalworth. Timp de două zile, participanţii au avut acces la un conţinut valoros oferit de 15 speakeri internaţionali şi locali, masterclass-uri şi sesiuni de keynotes. Rezultatele studiului Cei mai doriţi angajatori din România în 2024 au fost anunţate în premieră, în cadrul EBcon, unde a avea loc şi gala Most Desired Employers, conform unui comunicat transmis redacţiei.

Potrivit comunicatului, la evenimentul EBcon au participat 400 de pasionaţi de Employer Branding care au luat parte la o experienţă de învăţare completă alături de peste 15 speakeri internaţionali şi locali de la companii renumite din Europa. Pe lângă întâlnirea cu speakerii şi sesiunile de keynotes, participanţii s-au bucurat şi de activităţile din cadrul a 3 masterclass-uri şi de zona expoziţională a companiilor partenere. Tot în cadrul EBcon a avut loc decernarea premiilor pentru companiile din top Cei mai doriţi angajatori, conform studiului realizat anual de Catalyst Solutions. Top 100 Cei mai doriţi angajatori este un clasament realizat în baza răspunsurilor libere şi neasistate la întrebarea: "Care este topul primilor 5 angajatori pentru care îţi doreşti să lucrezi?" 

Ediţia de anul acesta EBcon, prima conferinţă internaţională de Employer Branding din România, a fost susţinută de PORR România. În calitate de Partener Principal, PORR România este o companie cunoscută prin activitatea şi prin modul în care îmbină o tradiţie de 150 ani cu pasiunea pentru inovaţie. Printre proiectele de referinţă se numără: proiectarea şi execuţia autostrăzii Sibiu-Piteşti, loturile 1 şi 4, lucrări de modernizare portuară (în Constanţa şi Giurgiu) şi aeroportuară (aeroportul Otopeni) sau modernizarea transportului public electric şi amenajarea infrastructurii de transport nemotorizat în municipiul Reşiţa.

"De data aceasta, prin participarea la EBcon, ne-am propus să ne prezentăm dintr-o perspectivă uşor diferită, nu doar prin ceea ce facem, ci şi prin ceea ce trăim la PORR, cu atât mai mult cu cât anul acesta compania aniversează două decenii de prezenţă în România. În aceşti 20 ani, am dezvoltat nu doar un portofoliu impresionant de proiecte de construcţii, ci şi o cultură organizaţională centrată pe oameni şi dezvoltarea lor, precum şi un brand de angajator de care suntem mândri. Ne-am dezvoltat frumos şi ca organizaţie, de la aproximativ 600 de PORRieni în 2020 la peste 1.780 în 2024, ajungând să fim trendsetteri în materie de comunicare şi employer branding pe piaţa construcţiilor din România. Nu în ultimul rând, ne-am dorit să aflăm şi ce fac alţii pe zona de employer branding." - Veronica Olteanu, Director Resurse Umane şi Comunicare la PORR România, se menţionează în comunicat.

În următoarea perioadă, compania are planuri importante de recrutare, iar strategia de recrutare si employer branding continuă pe toate fronturile şi nu funcţionează punctual, reactiv, ci este un demers permanent, conceput şi structurat ca atare. "Deşi operăm într-un sector cu rate mari ale fluctuaţiei de personal în rândul angajaţilor din categoria blue collars şi cu o funcţionare "silozată" prin specificul său, continuăm să lucrăm la dezvoltarea sentimentului de apartenenţă în rândul PORRienilor, prin diverse iniţiative derulate permanent, deoarece în lipsa acestuia, orice demers de retenţie este sortit eşecului. Pe zona de blue collars, am început acum doi ani un program de recrutare de forţă de muncă din India pe care ne dorim să-l continuăm. În rândul angajaţilor white collars, rata de fluctuaţie nu este la fel de mare, însă şi aici avem în derulare un proiect-pilot de recrutare a unor specialişti străini, care îşi propune şi să identifice specialişti români plecaţi în afara ţării şi să îi convingă să se reîntoarcă acasă." - Veronica Olteanu, Director Resurse Umane şi Comunicare la PORR România

Pentru cei care sunt la început de carieră, PORR România continuă programele de practică, internship, instruire şi dezvoltare de competenţe acestea fiind dedicate studenţilor de la facultăţile de construcţii din Bucureşti, Timişoara, Constanţa. "Luna aceasta finalizăm programul Career Start powered by PORR, care a creat un amplu context de învăţare şi dezvoltare profesională - sesiuni de instruire formale şi informale şi mentorat pe diverse teme (de la Inovaţie în construcţii la Personal Branding), webinare online, vizite pe şantierele PORR, interacţiunea directă cu PORRienii. O altă constantă ar fi participarea la târgurile de carieră, dar şi ceea ce facem, zi de zi, la PORR, pentru a ne distinge drept firma de construcţii care îşi respectă cuvântul dat - şi nu ne referim doar la termenele de predare, ci şi la responsabilitatea faţă de angajaţi." - Veronica Olteanu, Director Resurse Umane şi Comunicare la PORR România

Alături de PORR România, evenimentul EBcon a fost susţinut de companii precum: BAT Romania, Bosch Romania, Bookster, eMAG, Mirro, Mindspace, Link Group, Ursus Breweries şi Wellington, se precizează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
digi.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Iul. 2024
Euro (EUR)Euro4.9700
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5550
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0961
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9149
Gram de aur (XAU)Gram de aur352.8944

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapebytourdefrance.com
roenergy.eu
rommedica.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb