PPC Energie lansează PPC myEnergy Coach, singura platforma digitală oferită de un furnizor de energie din România care oferă informaţii personalizate pentru eficientizarea consumului de energie dintr-o locuinţă, conform unui comunicat emis redacţiei.
PPC myEnergy Coach, creată cu scopul de a îmbunătăţi experienţa clienţilor, este disponibilă gratuit pentru clienţii rezidenţiali ai PPC Energie şi este integrată în aplicaţia myPPC (web şi mobil).
Pentru clienţii PPC Energie, platforma creează un profil personalizat, bazat pe informaţiile oferite de utilizator cu privire la tipul locuinţei şi aparatele electrocasnice folosite. În funcţie de aceste răspunsuri, PPC myEnergy Coach estimează consumul anual de energie, identifică tipurile de energie utilizate şi oferă recomandări concrete pentru reducerea consumului şi creşterea eficienţei energetice. PPC myEnergy Coach
indică în ce fel energia electrică este distribuită între aparatele electrice din casă în funcţie de numărul şi tipul acestora, anul lor de fabricaţie şi timpul de utilizare zilnică. Platforma calculează şi cât de mult poate economisi clientul respectiv prin înlocuirea electrocasnicelor vechi cu unele moderne şi eficiente din punct de vedere energetic.
Potrivit PPC, utilizatorii pot compara consumul anual cu cel al unor locuinţe cu caracteristici similare şi, în plus, îşi pot crea profilul myEnergy Coach pentru orice loc de consum eligibil cu care sunt abonaţi la PPC Energie, pentru decizii informate privind gestionarea resurselor. Platforma include şi un indicator vizual al progresului în completarea profilului energetic, oferind o experienţă intuitivă şi clară de utilizare.
"Mizăm tot mai mult pe soluţii digitale pentru a asigura clienţilor noştri confortul energetic de zi cu zi, iar PPC myEnergy Coach îi susţine să se antreneze fără eforturi pentru a atinge eficienţa energetică, într-un context în care clienţii sunt preocupaţi de costurile cu energia. Este o platformă inteligentă pentru cei care vor soluţii rapide, la un click distanţă, care oferă sfaturi personalizate, în funcţie de profilul fiecărui client. Cu ajutorul
PPC myEnergy Coach ne sprijinim clienţii să facă alegeri informate şi eficiente energetic. În prezent, peste jumătate din baza noastră de clienţi utilizează aplicaţia myPPC," a declarat Ionuţ Dună, Director General PPC Energie.
Conform sursei, în prezent, platforma este disponibilă doar pentru clienţii rezidenţiali care au asociat în aplicaţia PPC myPPC cel puţin un loc de consum de energie, cu acces complet (adresa de e-mail din aplicaţia myPPC coincide cu cea a titularului de contract). Cei care nu au acces complet la locul de consum în myPPC, îşi pot actualiza datele aici, pe pagina dedicată, pentru a avea acces pe platforma PPC myEnergy Coach.
Clienţii noi, titulari de contract, care îşi creează cont pe aplicaţia myPCC folosind aceeaşi adresă de email din contract, vor avea acces automat la platforma digitală.
Dacă un client deţine mai multe locuri de consum înrolate în myPPC, platforma PPC myEnergy Coach va genera recomandări personalizate pentru fiecare dintre aceste locuinţe.
Opinia Cititorului