ProCredit, grupul german de bănci orientate spre impact, a lansat platforma ProConnect, prima reţea digitală de business networking din Europa de Sud-Est şi de Est, potrivit unui comunicat de presă al băncii. Platforma este adresată exclusiv clienţilor persoane juridice şi are rolul de a facilita accesul la noi pieţe şi conexiuni de afaceri în 12 ţări.
Înscrierea în platformă durează mai puţin de cinci minute, prin accesarea linkului disponibil pe site-ul ProCredit Bank. Odată înregistraţi, clienţii beneficiază de posibilitatea de a face schimb de idei, de a iniţia discuţii şi de a identifica parteneri relevanţi - de la clienţi şi furnizori până la investitori sau mentori. În plus, companiile pot participa la întâlniri online unde îşi pot prezenta produsele şi serviciile, beneficiind de vizibilitate şi acces la ştiri şi analize de business.
„Vrem să creăm spaţii care să faciliteze conexiunea între clienţii, colegii şi partenerii noştri - să facă schimb de informaţii şi să descopere oportunităţi. ProConnect îi ajută să facă exact acest lucru, într-un mod inteligent şi flexibil, la nivel regional”, a declarat Eriola Bibolli, membru al Consiliului de Administraţie ProCredit Holding şi responsabilă, printre altele, de segmentul MSME Banking.
Platforma aduce şi beneficii de eficienţă, prin plăţi rapide şi costuri reduse în cadrul reţelei ProCredit Bank. Grupul subliniază că ProConnect nu este doar un instrument digital, ci şi o mo-dalitate de a sprijini dezvoltarea companiilor dincolo de graniţe.
Opinia Cititorului