Raiffeisen Bank România anunţă o nouă structură organizaţională, gândită pentru a susţine planurile de creştere pe toate segmentele de clienţi şi de adaptare mai eficientă la nevoile actuale ale mediului de afaceri din România, se arată într-un comunicat remis redacţiei. Noua structură nu are niciun impact asupra activităţii operaţionale, Raiffeisen Bank România continuând să ofere aceeaşi gamă de produse şi servicii ca şi până acum.
Noul model de organizare implică crearea unei Divizii IMM care va gestiona relaţia şi serviciile oferite segmentului de clienţi format din întreprinderi mici şi mijlocii, un pilon esenţial al economiei.
Această schimbare vine într-un moment în care mediul de afaceri evoluează rapid, iar reorganizarea are ca obiectiv principal consolidarea capacităţii băncii de a oferi soluţii financiare rapide, flexibile şi adaptate realităţilor cu care confruntă IMM-urile, într-un context macro-economic tot mai dinamic şi imprevizibil.
”IMM-urile sunt un motor major al economiei. Prin această reorganizare ne dorim să ne consolidăm poziţia de partener de încredere al antreprenorilor şi companiilor. Este o transformare gândită nu doar strategic, ci cu respect faţă de efortul celor care susţin economia reală. Noua structură ne ajută să fim acolo unde este nevoie de noi, cu servicii personalizate, decizii mai rapide şi o înţelegere mai profundă a provocărilor actuale ” - Zdenek Romanek, Preşedinte & CEO, Raiffeisen Bank România
Noua structură organizaţională va cuprinde 7 divizii distincte:
Divizia Preşedinte
Divizia Corporate & Investment Banking
Divizia Retail
Divizia IMM
Divizia Risk
Divizia Operaţiuni & IT
Divizia Control Financiar şi Contabilitate
Opinia Cititorului