Conferinţa BURSA “FONDURILE EUROPENE”Conferinţa BURSA “FONDURILE EUROPENE”

Reguli în apărarea publicităţii online

Ziarul BURSA #Media-Advertising /

Spotify a anunţat că va include în Termenii Serviciului reguli speciale care vor interzice blocarea reclamelor sau distribuirea instrumentelor create pentru a bloca reclamele serviciului său.

Noul regulament, care va intra în vigoare de la 1 martie, va permite Spotify să închidă imediat conturile celor care încalcă aceste reguli, fără vreo avertizare anterioară, informează news.ro. Oficialii companiei suedeze au făcut cunoscut încă de anul trecut că Spotify foloseşte deja mai multe sis­teme care monitoriează comportamentul utilizatorilor şi depistează "modificarea artificială a activităţii de streaming".

Tot anul trecut Spotify anunţa că aproximativ 2 milioane din utilizatorii săi apelează la diverse metode, inclusiv aplicaţii modificate, pentru a folosi versiunea gratuită a serviciului fără a fi întrerupţi de reclame.

Până acum, Spotify avertiza utilizatorii prinşi că blochează reclamele şi chiar dacă le suspenda conturile, aces­tora li se oferea şansa reactivării după renunţarea la instrumentele de blocare a reclamelor. Doar în cazurile în care acest comportament persista, conturile erau eliminate definitiv. Ultimul trimestru a adus pentru prima oară Spotify pe profit, companie care a făcut cunoscut că reclamele i-au adus venituri de doar 175 de milioane de euro. În comparaţie, conturile plătite au generat venituri de 1,32 miliarde de euro.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Gala BURSA 2019
Gala BURSA 2019

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS