"Renault-Nissan" şi "Bajaj Auto" creează un model pentru piaţa indiană

Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 13 mai 2008

Grupul auto "Renault-Nissan" şi producătorul indian de profil "Bajaj Auto" au anunţat că vor înfiinţa o companie mixtă, în cadrul căreia vor dezvolta un model de maşină low-cost, cu un preţ de pornire de 2.500 dolari.

Noua companie va fi deţinută în proporţie de 50% de către "Bajaj Auto", 25% de către grupul francez "Renault" şi 25% de către fabricantul nipon de automobile "Nissan". Noul model de automobil va avea drept ţintă clienţii de pe piaţa indiană a automobilelor, aflată în plină expansiune. Capacitatea iniţială planificată a fabricii se ridică la 400.000 unităţi pe an. Primele vânzări vor avea loc în 2011, în India, care va fi piaţa principală de desfacere a modelului. Ulterior, autoturismul va fi introdus şi pe alte pieţe emergente.

rominsolv.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

04 Noi. 2025
Euro (EUR)Euro5.0865
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4207
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4685
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7811
Gram de aur (XAU)Gram de aur567.2841

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
gustulitaliei.ro
immromania.eu
world-nuclear-exhibition.com
targuldeturism.ro
thediplomat.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb