Autoritatea de supraveghere a protecţiei datelor din Hong Kong a anunţat luni că investighează o scurgere de date care a afectat aproximativ 419.000 de clienţi ai Louis Vuitton, în contextul în care brandul se confruntă cu o serie de breşe de securitate în mai multe ţări, transmite Reuters, de la care precizăm următoarele.
Informaţiile divulgate includ nume, detalii din paşaport, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, istoricul cumpărăturilor şi preferinţele de produse, potrivit Biroului Comisarului pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal din Hong Kong.
Louis Vuitton - principalul brand al gigantului de lux LVMH - a transmis într-o declaraţie trimisă prin e-mail că informaţiile legate de plăţi nu au fost afectate.
Compania a precizat că o parte neautorizată a accesat unele date ale clienţilor şi că lucrează în prezent cu „autorităţile relevante şi clienţii afectaţi” pentru a gestiona situaţia.
Autoritatea de supraveghere din Hong Kong a mai anunţat că a lansat o investigaţie şi asupra Louis Vuitton Hong Kong, inclusiv în ceea ce priveşte eventuale întârzieri în notificarea oficială a incidentului.
Potrivit instituţiei, sediul central din Franţa a detectat activităţi suspecte în sistemele informatice pe 13 iunie, a descoperit că datele clienţilor din Hong Kong au fost afectate pe 2 iulie, iar breşa a fost raportată autorităţii de reglementare din Hong Kong abia pe 17 iulie.
Opinia Cititorului