Stellantis l-a numit vineri pe Gilles Vidal, cunoscut pentru restructurarea gamei de modele Renault, în funcţia de şef al designului pentru mărcile europene ale grupului, într-un moment în care constructorul auto are nevoie să gestioneze mai eficient un portofoliu extins, relatează Reuters, de la care precizăm următoarele.
Vidal va supraveghea strategia de design pentru mărcile europene ale Stellantis - Peugeot, Fiat, Citroën şi Opel - acoperind totul, de la maşini de oraş până la vehicule utilitare, a anunţat grupul într-un comunicat.
„Înţelegerea profundă a culturii auto europene şi filosofia sa de design orientată spre viitor vor fi esenţiale în redefinirea mobilităţii şi consolidarea identităţii mărcilor noastre europene,” a declarat Jean-Philippe Imparato, şeful regiunii Europa extinsă la Stellantis.
Vidal a lucrat anterior 25 de ani la Citroën şi Peugeot, perioadă în care a fost creditat pentru succesul SUV‑ului Peugeot 3008, lansat în 2009.
El a câştigat cinci premii „Maşina Anului”, inclusiv în timpul activităţii la Renault, unde s-a alăturat în 2020.
Revizuirea designului la Renault - care a inclus modele precum Scenic electric şi coupe-ul premium Rafale - a jucat un rol important în redresarea companiei sub conducerea fostului CEO Luca de Meo, care a demisionat luna trecută pentru a se alătura grupului de lux Kering.
Vidal va începe oficial la Stellantis în luna octombrie, înlocuindu-l pe Jean-Pierre Ploue, care părăseşte compania, a mai precizat constructorul auto.
Opinia Cititorului