Rottaprint a exportat în trei noi pieţe în ultimul an, produsele tipografiei ajungând în 13 ţări

G.D.
Companii / 16 mai

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint

Rottaprint a înregistrat în 2021 o creştere a exporturilor de 5%, comparativ cu anul precedent. Pentru anul în curs, compania estimează o evoluţie constantă a exporturilor, de acelaşi procent, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, în 2021, Rottaprint a exportat în trei pieţe noi: Croaţia, Letonia şi Marea Britanie. La acestea se adaugă pieţele în care compania a activat şi în 2020: Germania, Ungaria, Israel, Republica Moldova şi alte ţări europene, astfel că produsele din portofoliul Rottaprint au ajuns în total în 13 ţări din afara României în ultimul an. Dintre acestea, cea mai mare creştere a exporturilor s-a înregistrat în Germania, cu un avans de 9% comparativ cu 2020.

În prezent, din ponderea totală a clienţilor companiei, 26% sunt clienţi străini, iar centrele logistice din Germania şi Ungaria deservesc 25% din totalul clienţilor Rottaprint.

Din datele companiei, cele mai solicitate produse de către clienţii din Ungaria au fost etichetele autoadezive, foliile laminate pentru preparate din carne ambalate în atmosferă modificată şi capacele de aluminiu, în timp ce în Germania cele mai solicitate au fost etichetele autoadezive, dar şi ambalajele din materiale prietenoase cu mediul.

În ceea ce priveşte industriile din care au fost cele mai cerute produse pentru export, cea mai des întâlnită industrie a fost cea alimentară, atât în Germania, dar şi în Ungaria, în special cea de prelucrare de carne şi lactate. De asemenea, în Germania s-au remarcat industriile de cosmetice şi de produse de îngrijire personală, precum şi cea de produse pentru îngrijirea casei, subliniază sursa citată.

Tot anul trecut, compania a introdus în portofoliul pentru export produse noi. Astfel, pentru Ungaria şi Germania au fost introduse: capacele de tip PET, manşoanele igienice pentru micii producători, eticheta metalică autoadezivă produsă în rolă pentru etichetare automată sau etichetele cu efecte speciale. Totodată, pentru Germania au mai fost introduse şi etichetele de tip shrink sleeve sau capacele din aluminiu.

"Pentru anul acesta ne aşteptăm la o evoluţie a exporturilor similară cu cea de anul trecut. Observăm acelaşi interes crescut al clienţilor străini pentru comenzile de etichete şi ambalaje pentru produsele alimentare, ca şi în anii trecuţi, mai ales în ţările în care înregistrăm cele mai mari cereri de export: Germania şi Ungaria. Ne bucură faptul că din ce în ce mai mulţi clienţi solicită soluţii de etichetare din materiale prietenoase cu mediul, alăturându-se eforturilor noastre de sustenabilitate pe care ni le propunem pentru 2022", a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint, se menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “România - Strategia dezvoltarii”
BTPay
csalb.ro
Electromagnetica
marmomac.com
arsc.ro

Curs valutar BNR

23 Sep. 2022
Euro (EUR)Euro4.9437
Dolar SUA (USD)Dolar SUA5.0679
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.1569
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6284
Gram de aur (XAU)Gram de aur269.8092

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro