"Saatchi & Saatchi" a realizat un nou spot pentru "Elite Selected"

A.S.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 15 iunie 2004

"Saatchi & Saatchi" a lansat "on air" o nouă execuţie pentru marca Selected, ce continuă comunicarea începută în 2003. "Necunoscutul" transmite consumatorilor săi acelaşi mesaj de a "profita de fiecare clipă", prin intermediul unui alt episod al cărui declanşator şi mediator este o ceaşcă de cafea Selected. Oarecum neglijată de cuplul de prieteni, o tînără este "ajutată" de propria cafea să îşi găsească o modalitate mai interesantă de petrecere a timpului liber. Şi anume, printr-un flirt mai mult sau mai puţin nevinovat cu un atrăgător necunoscut aflat de cealaltă parte a străzii. Episodul fierbinte este concluzionat prin noul slogan Selected - "Gustul fierbinte al fiecărei clipe" - care creează un raport de identificare a mărcii cu o atitudine: trăirea din plin a fiecărui moment, exploatarea potenţialului de intensitate prezent în fiecare clipă pe care o trăieşti.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

30 Apr. 2025
Euro (EUR)Euro4.9775
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3787
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3042
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8518
Gram de aur (XAU)Gram de aur461.6339

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb