Grupul Saint-Gobain accelerează procesul de transformare organizaţională a companiei şi lansează programul "Transform & Grow", construit în jurul a doi piloni: un management mai flexibil al portofoliului de produse şi soluţii, respectiv o nouă structură organizaţională, mai simplă şi mai agilă, adaptată nevoilor clienţilor şi încorporând soluţii digitale la orice nivel, conform unui comunicat al instituţiei remis, astăzi, Redacţiei noastre.
Grupul Saint-Gobain a adoptat recent, la nivel global, un nou sistem de management, incluzând canale decizionale mai rapide şi mai clare, care promovează o mai mare responsabilitate în rândul angajaţilor şi prin care oferă clienţilor săi o gamă mai largă şi mai integrată de produse şi servicii.
De asemenea, noua organizare va permite Grupului să susţină dezvoltarea sinergiilor comerciale pentru a oferi pe piaţă întreaga gamă de produse şi soluţii Saint-Gobain, într-o manieră coordonată.
Astfel, pentru managementul afacerilor locale, începând cu 1 ianuarie 2019, Ovidiu Păscuţiu a fost numit Director General al Grupului Saint-Gobain în România.
"Programul Transform & Grow ne va permite să dezvoltăm competitivitatea companiei şi să exploatăm potenţialul de creştere al acesteia, creând valoare adăugată pentru toţi clienţii şi partenerii noştri. Vom continua să ne concentrăm asupra inovaţiei şi asupra dezvoltării durabile, păstrând în centrul preocupărilor noastre cele mai importante valori ale companiei - siguranţa, bunăstarea şi performanţa, pentru a ne consolida poziţia de lider pe toate segmentele de piaţă pe care activăm în România. Prin implementarea acestui program, vom avansa către materializarea obiectivului nostru de a contribui la crearea de spaţii de locuit minunate şi la îmbunătăţirea vieţii de zi cu zi prin proiectarea, fabricarea şi distribuirea de materiale şi soluţii vitale bunăstării noastre şi viitorului nostru comun", a precizat Ovidiu Păscuţiu, Director General al Grupului Saint-Gobain în România.
Cu vânzări de 40,8 miliarde de euro în 2017, Saint-Gobain operează în 67 de ţări şi are peste 179.000 de angajaţi