În contextul unor operaţiuni de mentenanţă a sistemelor informatice care vor avea loc sâmbătă, 14.11.2015, anumite aplicaţii şi servicii BRD vor avea întreruperi în funcţionare, potrivit unui comunicat de presă al băncii.
Serviciile MyBRD Net şi MyBRD Mobile vor fi disponibile parţial în intervalul orar 14:00-20:00. Tranzacţiile iniţiate în acest interval vor rămâne în aşteptare şi vor fi procesate a doua zi;
În acest interval orar, soldul contului nu va reflecta tranzacţiile efectuate cu cardul. Soldurile vor fi indisponibile în intervalul orar 20:00 - 23:30.
Serviciile MyBRD SMS, MyBRD Contact şi Western Union la ATM vor fi indisponibile în intervalul orar 14:00 - 23.30.
Tranzacţiile Serviciului BRD@ffice iniţiate după ora 14:00 vor fi procesate în ziua următoare, conform orarului de week-end. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00; acestea vor fi afişate în următorul extras end-of-day.
Agenţiile deschise în mod curent sâmbăta vor funcţiona cu program redus sau cu o gamă de servicii limitată la depuneri de numerar, schimburi valutare, operaţiuni Western Union, operaţiuni cu carduri (plăţi la POS, retrageri de numerar şi plăţi facturi la ATM) şi plăţi facturi, informează BRD într-un comunicat de presă.