Sameday, introduce un nou serviciu de livrare la domiciliu "Livrare fără griji" - care elimină contactul direct între destinatar şi curier, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Noul serviciu permite livrarea coletelor conform cerinţei destinatarului - în faţa uşii sau în recepţii, fără a mai fi înmânate direct, oferind astfel o mai mare siguranţă, prin limitarea surselor cu potenţial de răspândire a noului virus.
Noul serviciu va fi disponibil începând de luni, 30 martie.
Serviciul "Livrare fără griji" este valabil doar pentru trimiterile fără ramburs, iar activarea sa se face automat în momentul înregistrării comenzii, fără costuri suplimentare. Destinatarul şi curierul se vor coordona telefonic, iar livrarea va avea loc fără interacţiune directă între cei doi, pe baza unui cod PIN, primit doar de clientul destinatar prin SMS, care ţine loc de semnătură de primire. După confirmarea PIN-ului de către client şi introducerea codului în device-ul mobil de către curier, livrarea va fi confirmată cu succes în ecosistemul de aplicaţii Sameday.
"Prin activitatea noastră avem un rol extrem de important în comunitate, mai ales în contextul răspândirii noului coronavirus. Zi de zi, în prima linie, curierii noştri fac eforturi ca să ne putem bucura cât mai mult de normalitate. Am angrenat întreaga echipă Sameday să caute şi să găsească soluţii de livrare care să răspundă nevoilor actualului context. Am dezvoltat serviciul "Livrare fără griji" cu gândul la siguranţa angajaţilor şi clienţilor noştri, alăturându-ne astfel efortului global de limitare a propagării noului coronavirus. În perioada imediat
următoare, vom îmbunătăţi serviciul adăugând opţiunea de a confirma primirea coletului printr-un singur click. De asemenea, vom încerca să identificăm noi modalităţi prin care să diminuăm riscul pentru colegii şi clienţii din comunitatea Sameday", a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.