SAP România şi Primăria Sectorului 1 au creat un punct unic de informare pentru cetăţeni în contextul COVID-19

C.B.
Miscellanea / 14 aprilie 2020

SAP România şi Primăria Sectorului 1 au creat un punct unic de informare pentru cetăţeni în contextul COVID-19

SAP România şi Primăria Sectorului 1, alături de Red Point Software Solutions, au lansat un punct unic de informare despre noul coronavirus pe site-ul instituţiei, potrivit unui comunicat remis marţi AGERPRES.

Platforma are la bază noua aplicaţie lansată de SAP şi Qualtrics, XM COVID-19 Pre-Screening & Routing, soluţie oferită gratuit de SAP instituţiilor publice în această perioadă.

Totodată, platforma este accesibilă pe pagina Situaţii de Urgenţă a Primăriei Sectorului 1 şi oferă cetăţenilor informaţii exacte şi actualizate cu privire la principalele probleme cauzate de pandemia de coronavirus. Astfel, soluţia SAP permite automatizarea unor răspunsuri la întrebări precum: ce trebuie să fac dacă am intrat în contact cu o persoană infectată cu coronavirus, dacă sunt suspect de COVID-19 sau cum pot reduce riscurile de infectare cu COVID-19.

Sistemul este interactiv, funcţionând ca un punct de triaj, utilizatorul reuşind să ajungă la cazul specific de interes printr-o navigare uşoară, iar informaţiile sunt actualizate constant.

Potrivit sursei citate, scopul aplicaţiei este de a oferi cele mai actualizate şi utile informaţii într-un singur loc, fără a fi nevoie ca cetăţenii să viziteze paginile mai multor instituţii. În plus, punctul unic de informare facilitează colectarea de feedback cu privire la problemele rezidenţilor din sectorul 1 al Capitalei, despre îngrijorările lor şi ce dificultăţi întâmpină, iar voluntarii şi donatorii îşi pot declara capacităţile de asistenţă.

"Unul dintre cele mai importante lucruri pe care îl putem face în timpul acestei crize este să acţionăm rapid şi eficient. Ne bucurăm că putem veni în ajutorul comunităţii prin această soluţie uşor de folosit. Suntem deschişi şi ne dorim să ajutăm şi alte instituţii şi companii din România să minimizeze efectele pandemiei de COVID-19", a declarat Cristian Popescu, managing director SAP România.

"Trăim vremuri dificile, fără precedent. Avem nevoie de toate resursele pentru a putea trece cu bine de această perioadă, cu toţii, ca societate. Aplicaţia instalată cu susţinerea SAP şi Red Point Software Solutions ne permite să oferim sprijin comunităţii şi să colectăm feedback-ul cetăţenilor, atât de necesar în momentele acestea", a menţionat Daniel Tudorache, primar al sectorului 1, Bucureşti.

SAP România, subsidiara locală a SAP SE, şi-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top. În ultimii 17 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local şi la transformarea digitală a organizaţiilor. Astăzi, circa 600 de companii din România utilizează soluţiile SAP, din industrii precum utilităţi, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producţie. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienţi SAP.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. Sectorul 1, sectorul smart al Bucureștiului!

    O platformă utilă, cu informații verificate, oficiale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay
Cotaţii Emitenţi BVBCotaţii fonduri mutuale
Super protecție cyber pentru echipamente de business
BITCOIN ROMANIA

Curs valutar BNR

26 Feb. 2021
Euro (EUR)Euro4.8745
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0209
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4406
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.5894
Gram de aur (XAU)Gram de aur228.2335

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Hidroelectrica
www.hipo.ro
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro