Schneider Electric a anunţat că programul său Schneider Sustainability Impact (SSI) a obţinut un scor de 7,95 din 10 în primul trimestru al anului 2025, în drumul spre obiectivul final de 8,80/10 până la sfârşitul anului, conform unui comunicat transmis redacţiei. Recunoscută în ianuarie drept cea mai sustenabilă companie din lume de către Corporate Knights, Schneider Electric îşi menţine angajamentul ferm de a face progrese semnificative în atingerea obiectivelor sale de sustenabilitate, intrând în ultimul an al actualului program SSI.
Pe parcursul primului trimestru, Schneider Electric a realizat progrese substanţiale în mai multe domenii:
• Compania şi-a ajutat clienţii să economisească şi să evite aproape 700 de milioane de tone de emisii de CO₂ prin soluţiile sale. Acest rezultat coincide cu lansarea celui de-al doilea grup de acorduri Energize Power Purchase Agreement (PPA), prin care patru companii globale din domeniul sănătăţii vor achiziţiona 245 GWh de electricitate regenerabilă anual, timp de următorii 10 ani. Totodată, eforturile de reducere a emisiilor de carbon din lanţul de aprovizionare au fost accelerate, înregistrând o scădere de 42% în rândul celor mai importanţi 1.000 de furnizori ai companiei.
• Deşi obiectivele legate de combaterea sărăciei au fost depăşite cu mai bine de un an înainte de termen, Schneider Electric rămâne profund implicată în sprijinirea comunităţilor. Până în prezent, 56 de milioane de persoane au avut acces la energie datorită iniţiativelor ce promovează soluţii curate pentru educaţie, sănătate, agricultură şi afaceri mici. În plus, prin semnarea angajamentului Rise Ahead Pledge, Schneider îşi extinde eforturile de a facilita accesul la servicii esenţiale şi de a stimula dezvoltarea socio-economică, concentrându-se pe sărăcia energetică şi investiţiile cu impact în pieţele insuficient deservite.
• Preşedinţii de Zonă şi Ţară continuă să impulsioneze iniţiative cu impact local, în urma progreselor realizate de cele peste 200 de proiecte lansate în 2021. Acestea îşi propun să întărească impactul sustenabil al companiei prin sprijinirea comunităţilor locale, oferind instruire, mentorat, soluţii pentru rezilienţa energetică, acţiuni de protecţie a mediului şi multe altele. De exemplu, Schneider Electric UK şi Fundaţia Tottenham Hotspur au lansat recent un program educaţional STEM, pentru a inspira elevii locali prin ateliere interactive şi resurse digitale, echipându-i cu abilităţi esenţiale pentru un viitor sustenabil.
"La Schneider, credem în parteneriate solide cu companii, guverne, parteneri locali şi comunităţi pentru a îmbunătăţi traiul oamenilor, a spori veniturile şi a extinde accesul la educaţie şi energie curată, de încredere," a declarat în comunicat Chris Leong, Chief Sustainability Officer. "Sunt deosebit de mândră de efortul neobosit al echipelor noastre de a transforma ambiţia în acţiune - de la inovaţie în soluţii cu impact de mediu, până la implicarea în comunităţi. Împreună, transformăm progresul şi sustenabilitatea în realitate pentru toţi."
Opinia Cititorului