Schneider Electric a lansat programul Environmental Data, o iniţiativă care consolidează eticheta Green Premium şi oferă acces extins la informaţii privind impactul de mediu al produselor, în contextul unor cerinţe de reglementare tot mai stricte şi al creşterii nevoii de decizii sustenabile în lanţurile de aprovizionare, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Noua abordare include 14 atribute de mediu - precum amprenta de carbon, eficienţa energetică, conţinutul reciclat şi tipul de ambalaj - faţă de cele 5 prezentate anterior, şi este deja aplicabilă pentru 110.000 de repere, urmând să acopere 155.000 până la finalul anului, ceea ce ar reprezenta 80% din cifra de afaceri generată de produse.
Compania, desemnată în 2024 cea mai sustenabilă din lume de către Time Magazine şi Statista, îşi propune astfel să sprijine clienţii în procesul de decarbonizare şi conformare cu noile reglementări, oferindu-le instrumente clare de evaluare şi reducere a impactului asupra mediului.
Opinia Cititorului