Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, clienţii putând să achiziţioneze toate ingredientele necesare preparării reţetelor, cu doar câteva clickuri. Platforma Sezamo Chef conţine peste 100 de reţete şi este constant actualizată cu noi idei culinare pentru momente cheie din zi, precum mic-dejun, prânz şi cină, dar şi reţete sezoniere, reţete cu specific internaţional, precum cele asiatice, dar şi deserturi, conform unui comunicat de presă al companiei.
"La Sezamo, credem în promovarea unui stil de viaţă sănătos şi echilibrat. Lansarea platformei Sezamo Chef şi competiţia asociată nu fac excepţie. Vrem să le oferim clienţilor noştri nu doar produse de calitate, dar şi resursele şi inspiraţia necesare pentru a găti mâncăruri delicioase, sănătoase, fără ulei în exces şi cu timp redus de preparare în confortul propriilor case. De aceea, am pregătit cel mai simplu mod de a cumpăra alimente: online, direct din reţetă. Astfel ne asigurăm că fiecare client cumpără exact ceea ce are nevoie, fără a uita un ingredient sau fără a cumpăra compulsiv. Şi astfel punem umărul şi la reducerea risipei alimentare", a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.
Clienţii noi pot să testeze produsele supermarketului online gratuit, în limita a 200 de lei, pentru primele 4 comenzi, folosind un cod special, ofertă valabilă timp limitat, pe categoriile dedicate. În plus, comandând online, clienţii vor economisi astfel timp preţios, fără a mai sta în trafic şi în aglomeraţie.
Sezamo este un one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraş, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piaţă, pescărie, pet shop.
Produsele sunt livrate către clienţi din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureştiului, care include spaţii de depozitare ambientală şi unităţi cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiţii cât mai bune şi reducerea costurilor de energie.