Supermarketul online Sezamo aniversează trei ani de la lansarea pe piaţa din România şi lansează o campanie aniversară cu triplu SGR şi reduceri de până la 70%, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
Între 3 şi 6 noiembrie, clienţii primesc de trei ori valoarea fiecărui ambalaj returnat în sacii de colectare Sezamo. Reducerile, de până la 70%, se aplică la peste 100 de produse, valabile până pe 12 noiembrie. Campania promovează consumul responsabil şi încurajează reciclarea prin sistemul de garanţie-returnare (SGR).
Sezamo a înregistrat o creştere de 50% faţă de anul precedent, atât ca număr de comenzi, cât şi în venituri nete. Valoarea medie a coşului depăşeşte 320 de lei, cea mai mare comandă a fost de 13.800 de lei, iar cel mai fidel client a plasat 433 de comenzi. În topul produselor vândute se află articole locale precum pătrunjel verde, pepene românesc, castraveţi Fabio, mărar şi salată verde, dar şi produse eco şi premium - banane, afine sau avocado Hass.
„În trei ani, Sezamo a devenit un reper pentru calitate, prospeţime şi servicii impecabile. Creşterea noastră nu vine doar din cifre, ci din încrederea clienţilor care revin şi din parteneriatele solide cu producătorii locali. Faptul că avem o flotă electrică, livrăm până la uşa clientului şi că peste 80% dintre furnizorii noştri sunt români arată angajamentul nostru faţă de o economie sustenabilă”, a declarat Michael Kaiser, Director Comercial Sezamo România.
Flota electrică a parcurs 5,5 milioane de kilometri fără emisii, contribuind la economisirea a 784 de tone de CO₂. Prin programul Save Food, clienţii au salvat alimente în valoare de 5,4 milioane de lei, iar compania a donat produse de peste 1 milion de lei către ONG-uri precum Casa Ioana, Fabrica de Daruri şi Institutul de Fapte Bune.
Echipa de Customer Care a gestionat peste 160.000 de interacţiuni (chat, e-mail, telefon), cu un timp mediu de răspuns de doar 7 secunde şi un rating de 4,9 din 5 din partea clienţilor.
În 2025, Sezamo a lansat mai multe proiecte şi parteneriate strategice: colaborarea cu City Grill pentru preparate ready-to-eat, reintroducerea gamei Marks & Spencer Food cu peste 400 de produse britanice, lansarea categoriei Grădină şi a mărcii ecologice Moddia PureCycle, programul de membru Sezamo Xtra cu beneficii extinse, precum şi prima categorie de produse upcycled din retailul online românesc.
Supermarketul online oferă în prezent peste 16.000 de produse, livrate din depozitul propriu de 12.000 m² din CTPark Bucureşti. Peste 80% dintre furnizori sunt români, iar 30% sunt mici producători locali.













































Opinia Cititorului