Echipa Scout Team Do a lansat o provocare pentru românii care doresc să îşi cumpere o maşină, în perioada următoare. Am întrebat 100 de români dacă şi în ce condiţii ar alege un consultant, pentru a se asigura că fac o achiziţie garantată, iar maşina lor va fi una fără probleme tehnice. Din sondajul lansat de echipa Scout Team Do reiese că cei mai mulţi români ar apela la serviciile unei firme specializate care să aleagă maşina, să o verifice, să o aducă până la cumpărător şi să ofere garanţii.
Cei mai mulţi dintre respondenţi (73%) au declarat că ar cumpăra o maşină second-hand, iar 92% au declarat că ar aloca un buget între 5.000 şi 10.000 de euro. Doar 2% dintre cei care au completat chestionarul nu ar prefera să cumpere maşina pentru ei un specialist care s-o verifice temeinic, să o aducă acasă şi să le ofere garanţii, în timp ce 60% ar alege această variantă, în funcţie de costuri, iar 38% sunt convinşi că ar alege această variantă.
Dintre cei care au participat la sondaj, cei mai mulţi (66%) au mai cumpărat maşini second-hand. Marea majoritate a respondenţilor (96%) declară că atunci când doresc să facă o astfel de achiziţie se tem de problemele tehnice greu de detectat ale unei maşini second hand. 88% dintre respondenţi au declarat că ar apela la serviciile oferite de o firmă de consultanţă, pentru a cumpăra o maşină second-hand din străinătate, fiind determinaţi de faptul că nu mai trebuie să se deplaseze şi, în acelaşi timp, economisesc bani.
"În urma acestui sondaj am ajuns la concluzia că serviciile noastre ar putea fi alese de un număr din ce în ce mai mare de români care doresc să cumpere o maşină second-hand, în perioada următoare, dintr-o altă ţară. Faptul că economisesc bani şi cumpără o maşină bună, verificată de un specialist, iar în plus li se aduce maşina acasă şi primesc garanţii, reprezintă tot atâtea avantaje. Am observat că nu sunt mulţi cei care cunosc serviciile noastre sau faptul că există astfel de servicii în România, dar sunt încântaţi de ofertă, atunci când află care sunt avantajele, ceea ce înseamnă că vor fi mai mulţi cumpărători satisfăcuţi de o astfel de achiziţie, cu ajutorul nostru, pe măsură ce informaţia despre existenţa acestor servicii va ajunge la ei", exlpică Alex Damian, reprezentantul Scout Team Do.
Sondajul realizat de Scout Team Do, s-a desfăşurat în perioada 3-22 iunie 2021, pe segmente de public aproximativ egale din mediul urban şi rural, precum şi de gen. Au răspuns la întrebări 100 de români, dintre care 54% din mediul urban şi restul din mediul rural, 59 de bărbaţi şi 41 de femei, cu vârste de la 18 la peste 50 de ani, cei mai mulţi respondenţi (55%) fiind din grupa de vârstă 18-35 de ani.
1. Advertorial
(mesaj trimis de anonim în data de 01.07.2021, 04:11)
Problema e ca in scurt timp "consultantul" ar deveni ca inspectorul de daune: cunoscut de toti samsarii si ar incepe sa circule bani si pe sub mana.
Poate daca evaluarile clintilor ar fi publice se poate vedea cat de incredere este... Insa evaluarile gestionate chiar de vanzator sunt in sine o alta problema.