Retailerul românesc de decoraţiuni textile personalizate Sophia îşi extinde prezenţa naţională prin inaugurarea unui nou showroom în sistem de franciză la Timişoara, în urma unei investiţii de 50.000 de euro, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Noua locaţie, situată pe strada Gheorghe Lazăr nr. 9, face parte din planul strategic al companiei de a ajunge la 100 de francize până la finalul anului 2026, consolidând astfel poziţia brandului în zona de vest a ţării.
„Suntem onoraţi să aducem brandul Sophia în Timişoara. Franciza din vestul ţării completează o reţea naţională şi internaţională în plină expansiune, cu accent pe design personalizat, servicii de calitate şi respect pentru detalii. Să inspirăm timişorenii să transforme o casă în acasă este mai mult decât o misiune comercială - este un angajament de suflet”, a declarat Andrei Osolinschi, Director de Francize Sophia.
Showroom-ul este operat de Raul Dumitraş, un tânăr antreprenor timişorean de 29 de ani, inginer în robotică, pasionat de design interior. „Am recunoscut rapid potenţialul pieţei din Timişoara pentru un brand ca Sophia. Îmi propun să ofer clienţilor o experienţă completă, de la consultanţă gratuită până la implementare. Cred că această abordare va transforma Sophia Timişoara într-un reper regional în domeniul decoraţiunilor textile”, a spus Dumitraş.
Deschiderea a reunit arhitecţi, designeri şi profesionişti din domeniul amenajărilor interioare, iar prezenţa celebrului designer Mihai Caraghiaur a marcat simbolic poziţionarea showroom-ului în segmentul premium al pieţei.
Locaţia oferă mostre exclusive de ţesături, servicii de consultanţă la domiciliu, măsurători profesionale şi soluţii personalizate pentru proiecte rezidenţiale şi comerciale. Francizatul estimează venituri consistente încă din primul an, cu potenţial de creştere accelerată prin colaborări locale.
„Francizele sunt motorul dezvoltării noastre. Credem în valoarea produselor Made in România şi în forţa antreprenorilor locali. Fiecare nouă locaţie înseamnă o investiţie în comunitate şi un pas spre obiectivul nostru: ca Sophia să devină prima alegere pentru cei care caută calitate, inovaţie şi rafinament, fie că sunt în Bucureşti, Miami sau Timişoara”, a declarat Anamaria Ştefan Georgescu, fondatoarea brandului Sophia.
Compania este prezentă în 15 judeţe din România, având magazine în Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca, dar şi francize internaţionale în Miami (SUA) şi Mallorca (Spania). În 2024, Sophia a înregistrat o cifră de afaceri cumulată de 7 milioane de euro, printr-o reţea de 30 de magazine (5 proprii şi 25 francizate), iar pentru 2025 estimează o creştere de peste 20%, susţinută de extinderea pe pieţele externe.
Opinia Cititorului