Sorin Stoica, CEO Eturia: "Turismul românesc - tot mai atractiv pentru jucătorii străini din domeniu"

A.F.
Companii / 1 martie

Sorin Stoica, CEO Eturia: "Turismul românesc - tot mai atractiv pentru jucătorii străini din domeniu"

Piaţa românească de turism are din ce în ce mai mult potenţial, în contextul dublării cererilor de vacanţe exotice din ultimii doi ani, au spus, aseară, reprezentanţii unor importante lanţuri hoteliere din destinaţii exotice, care au participat, alături de autorităţi de turism internaţionale şi de peste 80 de agenţii de turism din România, la cea de-a doua ediţie a evenimentului Eturia Partners Event.

În ocazia conferinţei, Sorin Stoica, CEO Eturia, a declarat: "Acest eveniment vine natural, este o sămânţă plantată acum 17 ani, atunci când am început să construim parteneriate valoroase pe tot Globul, din dorinţa de a le oferi turiştilor din România cele mai bune servicii turistice, experienţe autentice şi siguranţa unor colaboratori locali care să fie în permanenţă la dispoziţia acestora. Astfel, am ajuns la peste 150 de destinaţii în portofoliu, 1000 de hoteluri direct contractate în toată lumea, peste 300 de parteneri locali şi zeci de proiecte lucrate cu autorităţi de turism de pe mai multe continente. Când am tras linie, ne-am gândit că ar fi benefic pentru turiştii români să extindem beneficiile acestor parteneriate către toată piaţa de turism din România şi am decis să organizăm acest tip de întâlniri deoarece piaţa din ţara noastră devine, în fiecare an, mai atractivă pentru jucătorii din turism de peste hotare".

În deschiderea manifestării, Sorin Stoica a evidenţiat angajamentul agenţiei faţă de responsabilitatea socială în turism, dar şi faţă de clienţi, cărora doreşte ca, în vacanţele pe care le organizează, să le ofere şi o incursiune în patrimoniul şi aromele locurilor vizitate.

Prezentările partenerilor au inclus tendinţele actuale din industria turismului, strategii de marketing, tehnologii emergente, dar şi mesaje strategice pentru industrie.

Chevannes Barragan De Luyz, Business Development Manager Jamaica Tourist Board, a menţionat: "Suntem cu adevărat bucuroşi să vedem că eforturile noastre de a face Jamaica mai vizibilă şi mai accesibilă în România dau roade şi suntem foarte încântaţi să oferim ospitalitatea noastră jamaicană acestei minunate pieţe emergente. Jamaica este cunoscută de mulţi din întreaga lume ca ţara Reggae-ului şi a Ritmului, dar suntem bucuroşi să observam ca această destinatie este apreciată din mult mai multe puncte de vedere de catre români. Jamaica este destinaţia de vizitat atunci când doriţi să vă resetaţi, să vă reîncărcaţi şi să vă relaxaţi. Acesta este şi locul de vizitat atunci când sunteţi în căutare de aventură şi romantism, este locul pentru distracţie non-stop care poate fi experimentată în oricare dintre cele şase zone de pe insulă: Montego Bay, Negril, Kingston, Ocho Rios, Port Antonio, Coasta de Sud".

La rândul său, Zeynep Damla Bayik, Regional Manager QATAR Tourism Board, spune că recunoaşte importanţa pieţei din România şi că observă faptul că aceasta este în plină dezvoltare. Prin urmare, se arată încrezător că turiştii români vor ajunge în scurt timp să descopere frumuseţile Qatarului: "În sprijinul acestui demers vin atât campaniile de promovare pe care Biroul de turism Qatar le face în România, cât şi relaţiile comerciale solide datorate zborurilor directe ale Qatar Airways între cele două state. Prin aceste zboruri directe către Doha, ne propunem nu numai să facilităm traficul de business, ci să prezentăm şi atracţiile ţării în vederea promovării turismului. Strategia statului Qatar, în materie de dezvoltare a turismului, este ca, până în 2030, ţara să atingă o ţintă de sosiri de turişti de şase milioane de persoane".

După prezentările participanţilor la eveniment, acesta a cuprins şi o sesiune de networking şi stabilire de noi contacte între cei prezenţi, iar participanţii au avut ocazia să se întâlnească şi să interacţioneze cu alţi profesionişti din domeniu, să îşi împărtăşească idei şi să exploreze potenţiale colaborări.

Prin evenimentul acesta, scopul Eturia este acela de a duce calitatea serviciilor turistice oferite românilor la un nivel superior, prin crearea de conexiuni valoroase între agenţiile de turism din toată ţara, hotelieri de top, autorităţi de turism şi reprezentanţi ai misiunilor diplomatice ale altor state în România. Prin acest eveniment, Eturia îşi doreşte să crească vizibilitatea destinaţiilor şi unităţilor hoteliere care pot oferi experienţe deosebite românilor şi care pot ajunge la aceştia printr-un ecosistem pe care agenţia doreşte să îl dezvolte tot mai mult, prin parteneriatele pe care le-a încheiat în cei 17 ani de existenţă.

Eturia a devenit, în 2007, prima agenţie de turism turoperatoare din România ce oferă servicii tailor-made celor care vor să trăiască o călătorie exotică autentică oriunde pe glob la standarde superioare în turism. De asemenea, din 2023 agenţia a lansat două platforme de rezervări online - www.sejureuropa.ro si www.sejurexotic.ro . Agenţia de turism Eturia are 68 de angajaţi şi a încheiat anul 2023 cu un rulaj de peste 28 milioane de euro.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

hidroelectrica.ro
aages.ro
fedbet.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Apr. 2024
Euro (EUR)Euro4.9763
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6818
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.1289
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8284
Gram de aur (XAU)Gram de aur356.8240

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
edevize.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
everythinghr.live
32.aicps.ro
roenergy.eu
AIESEC
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb