Start pentru tranzacţionarea obligaţiunilor Ascendia la BVB

Andrei Iacomi
Piaţa de Capital /

Start pentru tranzacţionarea obligaţiunilor Ascendia la BVB

Cosmin Mălureanu, Ascendia: "Emisiunea de obligaţiuni ne-a permis să susţinem expansiunea, îmbunătăţindu-ne indicatorii de lichiditate şi venind în întâmpinarea cererii pentru produsele noastre" 

Ovidiu Dumitrescu, Tradeville: "Ascendia şi-a asigurat rapid capitalul necesar extinderii activităţii, iar această poveste poate inspira antreprenorii români să se îndrepte către piaţa de capital"

Cele 30.000 de obligaţiuni emise de compania de e-learning Ascendia (ASC), în valoare totală de trei milioane de lei, au intrat astăzi la tranzacţionare prin Sistemului Alternativ al Bursei de Valori Bucureşti (BVB).

Titlurile, ce au fost introduse în ringul bursier de casa de brokeraj Tradeville, se tranzacţionează sub simbolul ASC22, au o valoare nomială de 100 de lei, o scadenţă de trei ani şi o dobândă fixă de 10% pe an, plătibilă semestrial.

Cosmin Mălureanu, CEO Ascendia, a declarat: "Dinamismul pieţei în care activăm ne-a impus o dezvoltare accelerată, în condiţiile majorării cu aproape 60% a cifrei de afaceri în primul semestru din 2019. Emisiunea de obligaţiuni ne-a permis să susţinem expansiunea, îmbunătăţindu-ne indicatorii de lichiditate şi venind în întâmpinarea cererii tot mai mari pentru produsele noastre. În acest moment, avem două elemente-cheie ce construiesc rezultatele Ascendia pe termen mediu: încrederea clienţilor în ceea ce le oferim şi încrederea investitorilor în noul model de creştere a business-ului".

Listarea obligaţiunilor survine la patru luni după încheierea unui plasament privat chiar din prima zi, în condiţiile unei suprasubscrieri de 114%.

Ovidiu Dumitrescu, Director General Adjunct al Tradeville, a declarat: "Acum câteva luni, încheierea într-o singură zi a plasamentului privat a demonstrat interesul foarte ridicat al investitorilor faţă de obligaţiunile emise de o companie care activează într-un domeniu de mare viitor precum e-Learning-ul. Ascendia şi-a asigurat rapid capitalul necesar extinderii activităţii, iar această poveste de succes poate inspira antreprenorii români să se îndrepte către piaţa de capital".

Infuzia de capital rezultată din emisiunea de obligaţiuni oferă posibilitatea companiei de a-şi dezvolta cu precădere trei linii de business: Coffee LMS (platforma de Enterprise Learning Management System pentru companii mari şi medii), Livresq.com (platforma digitală ce permite creatorilor de conţinut din domeniul educaţional să creeze conţinut digital interactiv) şi Timlogo (platformă de logopedie).

Ascendia a încheiat 2018 cu un profit de 66.087 lei, în creştere cu 34% faţă de rezultatul net din 2017, iar veniturile totale au crescut cu circa 40% comparativ cu anul precedent, la 3,6 milioane de lei.

Compania, a cărei capitalizare se ridică la 10,11 milioane de lei, este controlată în proporţie de 84% de fraţii Cosmin şi Alex Mălureanu.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Gala BURSA 2019

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS