Ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României (TTR II) se desfăşoară între 20 şi 23 noiembrie 2025 la ROMEXPO şi promite o experienţă completă pentru toţi pasionaţii de călătorii şi profesioniştii din industrie, potrivit unui comunicat emis redacţiei. După succesul înregistrat în februarie, când peste 23.000 de vizitatori au trecut pragul evenimentului, organizatorii pregătesc o ediţie şi mai amplă, cu sute de expozanţi, zeci de ţări participante şi mii de oferte speciale.
TTR II devine, astfel, un veritabil hub global al turismului, reunind agenţii de turism, touroperatori, hoteluri, resorturi, companii aeriene, organizaţii internaţionale de promovare turistică şi platforme digitale de rezervări.
Vizitatorii pot beneficia de reduceri semnificative, pachete early booking şi all inclusive, oferte disponibile exclusiv în cadrul târgului. Evenimentul oferă şi o platformă puternică de vânzare şi vizibilitate pentru companiile din turism, facilitând întâlnirea directă cu un public relevant şi dornic de inspiraţie.
„După succesul ediţiei de primăvară, continuăm în noiembrie cu un eveniment de amploare, dedicat atât profesioniştilor din turism, cât şi publicului larg. Invităm agenţiile, hotelierii şi partenerii din turismul intern şi internaţional să devină parte din TTR II - o ocazie excelentă de a genera vânzări, de a construi parteneriate şi de a consolida poziţionarea pe piaţă”, a declarat Oana Netbai, Director Comercial ROMEXPO.
Una dintre noutăţile ediţiei este Scena de Networking, un spaţiu dedicat dialogului profesional şi schimbului de idei între lideri din turism, marketing, tehnologie şi antreprenoriat. Timp de patru zile, vor avea loc conferinţe, workshopuri şi sesiuni de training despre turismul sustenabil, digitalizare, comportamentul consumatorului şi inovaţie.
TTR II 2025 îşi propune să fie mai mult decât un târg, devenind un spaţiu al visurilor transformate în planuri concrete de vacanţă şi un loc de întâlnire pentru toţi cei care construiesc viitorul turismului.
Opinia Cititorului