Tipografia Infopress Group şi-a consolidat anul acesta prezenţa pe piaţa de profil din Europa, după ce a înregistrat exporturi de 80% din venituri. Piaţa de desfacere a companiei cuprinde 12 ţări din Europa Centrală şi de Vest, iar compania plănuieşte să se extindă portofoliul de clienţi şi destinaţii de export, potrivit comunicatului remis Redacţiei noatre.
Până la finalul acestui an, Infopress estimează o cifră de afaceri de 32 milioane de euro, în creştere faţă de 2018. După recesiunea economică din 2008, Infopress Group a mizat pe piaţa externă, pariu ce a adus companiei o orientare preponderent către exporturi, care sunt estimate să atingă 24 milioane euro în 2019, cu 2,1 milioane de euro mai mult decât anul trecut, menţioneză acelaşi comunicat.
Albert Andras, vicepreşedinte al companiei, declară: "Flexibilitatea producţiei, capacitatea de a tipări formate deosebite şi adăugarea unor servicii cu valoare adăugată (inserturi promoţionale, servicii poştale) sunt principalele noastre atuuri pe piaţa europeană".
Activitatea Infopress se axează pe cele două componente majore ale industriei tipografice: publicaţii (reviste glossy, reviste cu jocuri, broşuri, cărţi softcover) şi retail (pliante comerciale, cataloage). Pe zona de retail, producţia tipografiei reprezintă circa 20% din piaţa de publicaţii comerciale de volum.