Tommy Hilfiger şi Cadillac Formula 1 Team anunţă un parteneriat de lungă durată, prin care brandul american de modă devine partenerul vestimentar oficial şi sponsor de lifestyle al noii echipe americane de Formula 1, conform unui comunicat emis redacţiei. Aceasta este prima colaborare anunţată de echipa Cadillac, care se pregăteşte să debuteze în Campionatul Mondial de Formula 1 în 2026.
Colaborarea reuneşte două branduri emblematice americane, punând accent pe stil, performanţă şi inovaţie. Tommy Hilfiger va furniza echipamentele de echipă şi va lansa colecţii pentru fani, evenimente tematice şi campanii digitale, integrând estetica specifică brandului în lumea sporturilor cu motor.
Graeme Lowdon, directorul echipei Cadillac Formula 1, a declarat că parteneriatul reflectă spiritul ambiţios al noii echipe americane. La rândul său, Tommy Hilfiger a subliniat că brandul îşi continuă astfel tradiţia colaborărilor îndrăzneţe din sport şi divertisment, aducând „fashion pe circuit” într-un moment de expansiune globală a Formulei 1.
Echipa Cadillac F1, formată de TWG Motorsports şi General Motors, a primit aprobarea oficială de participare în martie 2025. Parteneriatul include elemente vizuale comune, precum logoul Tommy Hilfiger pe monoposturi, costume şi căşti, precum şi dezvoltarea unor colecţii inspirate de universul Formulei 1.