Trendyol, platformă internaţională de e-commerce, anunţă atingerea pragului de 1.000 de comercianţi români activi pe marketplace-ul său, majoritatea fiind IMM-uri, potrivit unui comunicat Trendyol transmis redacţiei.
Procesul de înrolare a fost lansat în decembrie 2024, în urma reacţiei pozitive la campania de Black Friday desfăşurată de Trendyol în România. În prezent, 88% dintre comercianţii români prezenţi pe platformă sunt întreprinderi mici şi mijlocii, iar printre brandurile active se numără şi nume cunoscute precum evomag şi Gerovital.
„Suntem extrem de încântaţi că am integrat 1.000 de comercianţi şi branduri româneşti în doar şase luni. Acest prag ilustrează faptul că platforma noastră oferă o oportunitate reală pentru afacerile locale de a-şi dezvolta activitatea atât în România, cât şi pe pieţe externe”, a declarat Irem Yilandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Cele mai populare categorii de produse în care sunt activi comercianţii români includ Fashion (41%), Home (25%), FMCG (14%), Cosmetice (11%) şi Electrocasnice (5%). Printre segmentele cu cea mai rapidă creştere se numără produsele de larg consum, cosmeticele şi articolele pentru casă.
În prezent, Trendyol oferă acces la o bază de peste 2,3 milioane de utilizatori în regiune, sprijin logistic printr-un depozit local, oportunităţi de marketing şi uneltele digitale din platforma Seller Center, care permit gestionarea stocurilor, stabilirea preţurilor şi comunicarea directă cu clienţii. Peste 72% dintre comercianţii locali folosesc deja aceste instrumente, cele mai eficiente fiind campaniile organizate de platformă, reducerile proprii şi oferirea de cupoane.
Numărul de înrolări a accelerat semnificativ în ultimele luni, doar în luna mai fiind integraţi peste 500 de noi parteneri. În medie, un comerciant poate deveni activ pe platformă în mai puţin de o săptămână.
Comercianţii locali generează în prezent circa 15% din volumul total al afacerii Trendyol în România. Compania îşi propune să ajungă la 5.000 de parteneri români până la finalul anului.
Opinia Cititorului