Ministerul Dezvoltării şi Turismului va colabora cu Facebook pentru o campanie de promovare a destinaţiilor din ţara noastră, au anunţat azi vicepreşedintele reţelei de socializare, Black Chandlee şi ministrul Elena Udrea. Campania se află abia în stadiul incipient, în faza de elaborare a strategiei de comunicare pe new media şi "încă nu s-a discutat despre costuri", a declarat Udrea la conferinţa de presă. Eficienţa campaniei de comunicare se va măsura precis prin numărul de turişti sosiţi în ţara noastră ca urmare a derulării sale.
"Ca urmare a recomandărilor specialiştilor spanioli, MDRT a decis să folosească Facebook pentru promovarea imaginii României în lume", a declarat Elena Udrea. "Nu am discutat încă problema legată de costuri, suntem la etapa elaborării strategiei, aceasta va fi gata până la începutul lunii decembrie, urmând ca prima campanie să fie implementată la începutul lunii martie", a menţionat Udrea.
"Suntem foarte încântaţi de posibilitatea promovării acestei ţări şi de a conştientiza utilizatorii de Facebook de aceste destinaţii. Vreau să fac complimente ministrului pentru această abordare inovativă", a afirmat Black Chandlee.














































