UNIQA: Vânzări de 40,5 milioane euro în T1 2025

I.S.
Companii / 12 iunie

UNIQA: Vânzări de 40,5 milioane euro în T1 2025

UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au încheiat primul trimestru din 2025 cu un avans de aproape 15% al primelor brute subscrise comparativ cu primele trei luni ale anului trecut, susţinut, în continuare, de asigurările non-auto şi asigurările de viaţă, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Astfel, volumul total al vânzărilor realizate în primele trei luni ale acestui an a fost de 40,5 milioane euro.

Despăgubirile plătite clienţilor UNIQA în intervalul ianuarie - martie 2025 au înregistrat o valoare totală de peste 9,5 milioane euro, în creştere cu 35% faţă de aceeaşi perioadă din 2024.

Cele două companii UNIQA au continuat să îşi îmbunătăţească rezultatul financiar, profitul net statutar înainte de impozitare situându-se la nivelul de 5,3 milioane euro, în creştere cu 5% comparativ cu primul trimestru din 2024.

"UNIQA a avut un început de an solid, cu rezultate financiare pozitive, care arată eficienţa strategiei noastre şi angajamentul faţă de clienţi. Promptitudinea şi corectitudinea cu care ne respectăm promisiunile faţă de aceştia sunt reflectate de volumul despăgubirilor plătite de UNIQA în primele trei luni ale anului, prin servicii de daune la cele mai înalte standarde. Privim cu optimism către viitor şi continuăm să ne dezvoltăm activitatea cu obiective ambiţioase la nivelul pieţei din regiunea SEE,

concentrându-ne pe servicii de calitate şi inovaţie pentru a asigura o creştere sustenabilă şi un impact tot mai mare în viaţa clienţilor noştri şi în cadrul comunităţii. Prin toate acţiunile noastre, dorim să contribuim în mod relevant la o viaţă mai bună împreună”, a declarat Paul Cazacu, CEO - Preşedinte Directorat UNIQA Asigurări.

În zona asigurărilor generale, primele brute subscrise de UNIQA în primul trimestru al acestui an s-aucmenţinut la un nivel apropiat de cel înregistrat în acelaşi interval al anului trecut, respectiv 24,8 milioane euro, cea mai importantă contribuţie fiind, în continuare, generată de segmentul asigurărilor non-auto.

Potrivit comunicatului, pe segmentul de clienţi retail, asigurările pentru locuinţă (+5%) şi asigurările de călătorie (+7%) au continuat dinamica pozitivă.

Pentru asigurările dedicate companiilor , principalii contributori rămân asigurările tehnice, de incendii şi răspunderi. Totodată, soluţiile dedicate întreprinderilor mici şi mijlocii au generat un avans de 5% al vânzărilor în primele trei luni ale acestui an, comparativ cu 2024. De asemenea, asigurările de sănătate pentru companii şi asigurările affinity continuă parcursul pozitiv, cu creşteri de 19%, respectiv 7% ale vânzărilor în primul trimestru din 2025.

Asigurările de viaţă oferite de UNIQA au păstrat ritmul unei evoluţii accelerate, cu un avans semnificativ de 47% al volumului de vânzări în primele trei luni ale anului curent, comparativ cu acelaşi interval din anul precedent, totalizând prime brute subscrise în valoare de peste 15 milioane euro.

”Dezvoltarea continuă a segmentului de asigurări de viaţă reflectă încrederea tot mai mare pe care clienţii noştri o acordă soluţiilor de la UNIQA. Această evoluţie confirmă relevanţa produselor noastre în susţinerea nevoilor reale ale oamenilor, oferindu-le protecţie şi siguranţă pe termen lung. La UNIQA, ne angajăm să fim partenerii de încredere ai clienţilor noştri, contribuind activ la construirea unui viitor mai sigur şi la o viaţă mai bună pentru fiecare familie. Prin inovaţie, servicii adaptate şi o abordare centrată pe client, dorim să oferim soluţii care să aducă linişte şi stabilitate în vieţile oamenilor”, a declarat Mihaela Stroia, CEO - Preşedinte Directorat UNIQA Asigurări de viaţă.

Gradul de mulţumire a a clienţilor în interacţiunea cu UNIQA a menţinut un nivel ridicat şi în prima parte a acestui an, compania obţinând un scor general de 4,5 din 5 în urma sondajelor derulate în mod constant. Experienţa la achiziţia şi reînnoirea poliţelor a fost evaluată de către clienţi cu un scor de 4,8 din 5, iar cea de la accesarea serviciilor de daune cu scorul de 4,6. De asemenea, interacţiunea cu consultantul digital ANA continuă să fie apreciată de către clienţii UNIQA, primind o

evaluare de 4,5 stele din 5.

Conform sursei, în prima parte a acestui an, UNIQA a lansat noua campanie de brand care aduce la viaţă sloganul UNIQA - „o viaţă mai bună împreună”, prin poveşti emoţionante, inspirate din viaţa de zi cu zi, care arată ce înseamnă cu adevărat să ai sprijin exact atunci când ai cea mai mare nevoie. Fie că vorbim despre sănătate, familie, locuinţă sau viitor - noua campanie UNIQA transmite un mesaj puternic: majoritatea lucrurilor sunt mai simple daca le facem impreuna. Cand impartim riscul, este mai usor pentru toata lumea.

„Ne dorim ca această campanie să le reamintească oamenilor că UNIQA nu este doar un furnizor de asigurări - suntem un partener de încredere pentru a trece cu bine peste provocările de zi cu zi.

Misiunea noastră este să preluăm riscurile, să transformăm grijile în siguranţă şi incertitudinea în linişte sufletească”, a declarat Paul Cazacu, CEO - Preşedinte Directorat UNIQA Asigurări.

UNIQA are o istorie de peste 15 ani în piaţa asigurărilor din România şi beneficiază de mai mult de 200 de ani de experienţă internaţională, ca parte dintr-un grup financiar cu prezenţă puternică la nivel european. Strategia companiei poziţionează în centru clienţii şi are ca prioritate cunoaşterea nevoilor acestora şi generarea de produse şi servicii pentru viaţa de zi cu zi. Prin modelul său de afaceri, compania ţine cont de specificul segmentelor Retail, Bancassurance şi Corporate & Affinity, oferind soluţii de asigurare relevante, accesibile şi inovatoare, la standarde înalte. Mai mult, sustenabilitatea reprezintă o componentă importantă a strategiei UNIQA, astfel că organizaţia pune accentul pe acţiuni care generează un impact pozitiv, cu scopul de a contribui la o viaţă mai bună împreună cu clienţii, partenerii şi comunitatea.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0320
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3665
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3715
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9148
Gram de aur (XAU)Gram de aur480.7983

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb