Vânzările pe plan global ale brandului Volkswagen au scăzut în februarie cu 4,7%, la 394.000 vehicule, pe fondul declinului cererii în SUA, America de Sud şi regiunea Asia Pacific, transmit EFE şi Reuters.
Cererea în China, cea mai mare piaţă a lumii, a scăzut cu 3% luna trecută, în timp ce în SUA declinul a fost de 13,2%, a anunţat vineri grupul german, potrivit Reuters.
Vânzările în Europa au crescut în februarie cu 3,7%, la 126.400 unităţi. În ciuda situaţiei dificile de pe piaţa auto din Rusia, livrările brandului VW în Europa Centrală şi de Est au urcat cu 3% luna trecută, la 15.900 de vehicule, precizează sursa citată.
"A doua lună a anului reflectă din nou tendinţele mixte de pe pieţe şi regiuni. Clienţii ne-au rămas loiali în această perioadă dificilă pentru companie. De exemplu, în Europa, 15.000 de clienţi au ales noul model Tiguan, de când am lansat comenzile, în urmă cu şapte săptămâni", a apreciat Jurgen Stackmann, responsabilul pentru vânzări al brandului Volkswagen.
În primele două luni din acest an, brandul Volkswagen a vândut 915.800 vehicule, în scădere cu 0,5% faţă de perioada ianuarie - februarie 2015.
Livrările în China au urcat cu 8,1%, la 477.400 de unităţi, în timp ce în SUA s-a înregistrat un declin de 13,8%, la 42.400 unităţi. În primele două luni din acest an, vânzările brandului VW în Europa Centrală şi de Est au scăzut cu 1,7%, la 30.800 de vehicule, informează EFE şi Reuters.