Vâzările Nestle au crescut cu 2,8%

M.D.
Companii / 19 aprilie 2018

Vâzările Nestle au crescut cu 2,8%

Nestle, cel mai mare grup alimentar din lume, a confirmat astăzi estimările sale anuale, după ce vânzările au urcat cu 2,8% în primul trimestru din 2018, faţă de un avans de 1,9% în ultimele trei luni din 2017, transmit RTE News şi Reuters, informează Agerpress.

Producătorul ciocolatei KitKat şi a supelor Maggi a confirmat joi că se aşteaptă anul acesta la o creştere organică a vânzărilor cu 2-4% şi la îmbunătăţirea marjei de profit.

De asemenea, Nestle a anunţat că se aşteaptă la costuri legate de restructurare în valoare de aproximativ 700 de milioane de franci elveţieni în 2018.

În România, Nestle deţine o fabrică la Timişoara, deschisă în anul 1995. Nestle România exportă 35% din producţia fabricii de la Timişoara în Ungaria, ţările de la Marea Adriatică, ţările mediteraneene şi, începând din acest an, în Irlanda. În portofoliul Nestle România figurează branduri precum Nescafe, Nesquik, Nespresso, Joe, KitKat, Lion, Maggi, Nirvana, Aloma, Darling, Friskies, Nestle Fitness.

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Aug. 2025
Euro (EUR)Euro5.0628
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3331
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3754
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8856
Gram de aur (XAU)Gram de aur467.5323

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
oaer.ro
targulnationalimobiliar.ro
romaniansecuritysummit.com
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb