Abonament gratuit

Viitorul sportului şi al sponsorului sportiv după criza de coronavirus

A.D.
Sport /

Viitorul sportului şi al sponsorului sportiv după criza de coronavirus

Sportul global se confruntă cu o incertitudine a felului cum va arăta peisajul pentru participanţi şi sponsori, anunţă afp.com.

În timp ce studiile de piaţă avertizează că perioada ce va urma va fi neprielnică pentru organizatorii campionatelor de fotbal Euro 2021 şi a Jocurilor Olimpice de la Tokyo, fostul suprem de Formula 1, Bernie Ecclestone, a declarat pentru afp.com că fanul obişnuit va fi bucuros să aibe doar versiunea televizată a sporturilor din nou.

În afară de câteva excepţii, sportul a fost oprit de la mijlocul lunii martie, în timp ce pandemia de coronavirus a măturat globul, pretinzând peste 370.000 de vieţi. Abia acum industria revine la acţiune.

Payne, finanţator şi sponsor al Comitetului Olimpic Internaţional, a declarat că o astfel de criză a surprins industria şi că foarte puţine organizaţii sportive aveau fonduri alocate situaţiilor de criză. El a mai adăugat că cluburile de fotbal vor fi nevoite să-şi reducă cheltuielile, cum banii din vânzarea biletelor nu vor mai fi disponibili. Între timp, el e de părere că organizatorii de evenimente şi federaţiile sportive au nevoie de o inginerie financiară serioasă pentru gestionarea situaţiei.

Martin Sorrell, fondatorul britanic al agenţiei de publicitate WPP, anunţă că organizatorii Olimpiadei de la Tokyo de anul viitor se află într-o cursă contra cronometru pentru stabilirea organizării evenimentului. "Olimpiada se va desfăşura în spatele uşilor închise sau doar se va reduce participarea publicului?" se întreabă el.

Terrence Burns, un fost director de marketing al COI ,spune că impunerea unor restricţii asupra spectatorilor ar putea scădea rezultatele financiare ale evenimentelor de sport major.

De asemenea, Burns se aştaptă ca sponsorii să aleagă mai atent proiectele în care se impică : "Sportul va fi întotdeauna o componentă majoră a strategiei de marketing şi de promovare pentru mărci, datorită eficacităţii sale emotive."

Acest lucru înseamnă că industria sportului va trebui să se reinventeze, pentru atragerea banilor pentru sponsorizare, care în trecut erau mult mai accesibili.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roConference on E-learning - Tips&Tricks
Cabinet de avocatservicii curatenie