Visual Fan S.A. (simbol bursier ALW), deţinătoarea brandului Allview, a raportat pentru primul semestru din 2025 o creştere de aproape cinci ori a profitului net, până la 5,8 milioane lei, şi dublarea cifrei de afaceri la 76 milioane lei, comparativ cu perioada similară din 2024, potrivit unui comunicat al companiei. Marja netă de profit s-a consolidat la 7,63%.
La nivel de Grup, profitul net a urcat la 6,7 milioane lei, de trei ori mai mult decât anul trecut, în timp ce cifra de afaceri a ajuns la 86,3 milioane lei. Marja de profit a crescut la 7,78%, confirmând soliditatea modelului de business.
„Succesul nu se măsoară doar în cifre, ci şi în capacitatea de a anticipa schimbările pieţei şi de a transforma provocările în oportunităţi reale de creştere”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A.
Printre proiectele strategice, compania menţionează finalizarea parcului fotovoltaic Tenersolar (45 MW), proiectele EPC de la Reşiţa (9 MW) şi Salina Cacica (2 MW), precum şi două contracte noi de stocare a energiei, totalizând peste 170 MW. În zona mobilităţii electrice, divizia Allview Auto a extins gama de vehicule comerciale full electrice şi reţeaua de dealeri, acoperind aproape jumătate din judeţele ţării.
Pe segmentul IT&C, Visual Fan a diversificat portofoliul prin lansarea aparatelor de aer condiţionat Allview Sensy şi a noilor Smart TV-uri cu sistem de operare VIDAA, continuând totodată dezvoltarea ecosistemului ERA, care integrează soluţii smart home şi electrocasnice conectate.
Listată pe piaţa AeRO din 2021, Visual Fan are o capitalizare bursieră de peste 124 milioane lei şi oferă un randament net al dividendului de peste 3%. Compania se poziţionează ca unul dintre emitenţii de referinţă ai pieţei, cu profitabilitate în creştere şi un PER de 21,94.
Opinia Cititorului