Producătorul de smartphone-uri vivo a avut cele mai multe livrări de pe piaţa asiatică, în al patrulea trimestru din 2020, cu o cotă totală de piaţă de 15%, conform Counterpoint . Clasamentul se datorează parţial unei bune performanţe pe pieţe precum Indonezia, Thailanda şi Malaezia, unde vivo a avut cele mai multe livrări dintre toţi producătorii de smartphone-uri în acest trimestru .
Pe lângă performanţa sa din Asia, vivo a avut rezultate impresionante în pieţele globale. Compania s-a plasat pe locul cinci la nivel mondial pentru livrările de smartphone-uri în anul 2020, cu o cotă de piaţă de 8,6% . De la primul său pas în lansarea pe pieţele internaţionale, în 2014, vivo şi-a întărit poziţia pe piaţa asiatică şi a accelerat procesul de globalizare.
vivo este o companie globală, cu tehnologie de vârf, axată pe furnizarea de dispozitive şi servicii inteligente. Producătorul îşi propune să devină o companie lider în tehnologie, de talie mondială.
Cu sediul central în China, susţinut de o reţea de 10 centre de cercetare şi dezvoltare în Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai, Xi'an, Taipei, Tokyo şi San Diego, vivo se concentrează pe dezvoltarea tehnologiilor de ultimă generaţie pentru consumatori, inclusiv 5G, inteligenţă artificială, design industrial, fotografie şi alte tehnologii în curs de dezvoltare. vivo a creat, de asemenea, 5 hub-uri de producţie (inclusiv un centru de producţie autorizat de brand) în China, Asia de Sud şi de Sud-Est, producând aproape 200 de milioane de smartphone-uri în fiecare an. În prezent, vivo şi-a extins reţeaua de vânzări în mai mult de 40 de ţări şi regiuni, brand iubit de peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume.