Vodafone România avea, la finele anului trecut, 9,9 milioane de clienţi, dintre care 9,2 milioane utilizatori ai serviciilor mobile, conform rezultatelor financiare pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, raportate vineri de Vodafone Group Plc.
De asemenea, veniturile din servicii ale companiei au ajuns la 180,2 milioane de euro, în timp ce veniturile organice din servicii au scăzut în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenţi/minut la 0,84 eurocenţi/minut pentru apelurile de voce mobilă.
La 31 decembrie 2018, abonaţii Vodafone România reprezentau 40,9% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite 59,1%. În acest context, ponderea abonaţilor în baza totală de clienţi mobili a crescut cu 1,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Potrivit sursei citate, venitul mediu pe utilizator (ARPU - Average Revenue Per User) mobil al Vodafone România s-a menţinut la 5,9 euro în ultimul trimestru al anului anterior.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe.