VTEX lansează un conector cu Facebook pentru a îmbunătăţi vânzările magazinelor online

G.D.
Companii / 4 august

Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP

Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP

VTEX, platforma enterprise de comerţ digital cu ajutorul căreia brandurile şi retailerii îşi gestionează operaţiunile de comerţ, anunţă cea mai recentă versiune a conectorului care integrează platformele Facebook şi Instagram ale Meta pentru a spori vânzările magazinelor online, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, noua funcţionalitate îmbunătăţeşte conexiunea dintre magazinele online şi reclamele acestora de pe reţelele de socializare, crescând rata de conversie încă de la primul contact al clientului cu brandul. Acest lucru îi ajută pe retaileri să obţină o mai bună vizibilitate asupra audienţei campaniilor lor şi asupra activităţilor de marketing. De asemenea, noua versiune a conectorului contribuie la creşterea ratei de conversie, adresându-se cumpărătorilor potenţiali prin reclame personalizate.

"Această versiune a conectorului duce la un alt nivel integrarea dintre platforma VTEX şi platformele Meta, consolidând angajamentul nostru de a ne transforma platforma într-un panou de control unic pentru gestionarea tuturor strategiilor de afaceri ale clienţilor noştri. Prima versiune a acestei integrări, lansată anul trecut, se bucură deja de popularitate în rândul clienţilor VTEX. Noua versiune urmăreşte să aducă şi mai aproape magazinele de platformele în care cumpărătorii lor îşi petrec majoritatea timpului, permiţând o segmentare mai clară şi o personalizare mai atentă a reclamelor", spune Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.

Capabilităţile noi şi îmbunătăţite ale conectorului pentru Facebook includ:

●Îmbunătăţirea Conversions API (CAPI): API-ul destinat conversiilor include acum cinci componente noi - Vizualizare pagină, Vizualizare conţinut, Căutare, Adăugare în coş şi Iniţiere checkout, fiecare dintre acestea reprezentând o etapă din procesul de cumpărare şi, implicit, din funnel-ul de conversie. Pe lângă faptul că stabileşte targetul şi optimizează reclamele, noul conector le permite clienţilor să măsoare fiecare dintre aceste etape, valorificând mai bine resursele în momentul creării de reclame.

●Actualizări ale catalogului de produse: Practic, noua versiune a conectorului permite expunerea directă a unor produse din catalog pe Facebook sau Instagram, accelerând trecerea din platformă în magazin şi scăzând rata de abandon a coşului de cumpărături.

●Meta Ads Plugin: Acest modul simplifică procesul de creare a reclamelor pentru Facebook şi Instagram. Utilizatorii pot crea campanii în mod nativ din interfaţa de administrare VTEX, campaniile fiind reflectate automat în Facebook Manager, subliniază sursa citată.

Cu această actualizare a conectorului, şansele aprobării reclamei de către Facebook sunt şi ele optimizate deoarece campaniile sugerate corespund mai bine criteriilor evaluate de companie.

Clienţii VTEX din întreaga lume, inclusiv Carrefour, C&A, Lenovo, Philips, Samsung, Walmart şi Whirlpool, şi-au descărcat deja prima versiune a CAPI, se mai arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

csalb.ro
Electromagnetica
arsc.ro

Curs valutar BNR

12 Aug. 2022
Euro (EUR)Euro4.8909
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7450
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0380
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7696
Gram de aur (XAU)Gram de aur272.6466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro