Marile companii vor putea să apeleze clienţii prin WhatsApp şi să folosească în acest sens voci generate de inteligenţa artificială, relatează news.ro, de la care transmitem informaţiile de mai jos.
Cel puţin unii dintre cei trei miliarde de utilizatori WhatsApp nu vor fi încântaţi să afle că tocmai a crescut şansa de a fi apelaţi de „roboţi”.
Asta pentru că Meta a deschis accesul marilor companii la funcţiile de comunicare vocală cu utilizatorii WhatsApp, funcţionalitate ce era disponibilă până acum doar firmelor mici.
În următoarele săptămâni, spune Meta, companiile mari vor putea să acceseze apelurile audio pe WhatsApp prin intermediul API-ului dedicat.
Acestea vor putea configura agenţi AI care să comunice mesajele comerciale clienţilor, iar pe viitor vor putea folosi inteligenţa artificială pentru a oferi suport şi pentru a face recomandări de produse.
Pe viitor, spune Meta, utilizatorii şi companiile îşi vor putea trimite şi mesaje vocale prin WhatsApp.
WhatsApp Business, versiunea celei mai populare aplicaţii de comunicare dedicate companiilor, are peste 200 de milioane de utilizatori pe lună.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.07.2025, 19:49)
maxim