Xiaomi îşi menţine poziţia a doua pe piaţa românească, cu o cotă de piaţă de 19% ca număr de unităţi, la sfârşitul perioadei ianuarie-martie 2025, conform celui mai recent raport al companiei de analiză a pieţei de tehnologie Canalys.
În Europa, Xiaomi ocupă locul al treilea, cu o cotă de piaţă de 20%.
La nivel global, Xiaomi îşi creşte cota de piaţă cu 3%, până la un total de 14% şi îşi menţine poziţia a treia ca număr de unităţi vândute, la sfârşitul primului trimestru al anului 2025.
Recent, Xiaomi a anunţat lansarea celor mai recente smartphone-uri vârf de gamă, Xiaomi Seria 15, care le oferă utilizatorilor din toată lumea puterea de a surprinde fotografii şi videoclipuri uimitoare în orice scenariu, cu lentilele optice Leica Summilux. Bazată pe cel mai nou Xiaomi HyperOS 2, Seria Xiaomi 15 oferă o experienţă de utilizare fluidă şi completă, optimizând performanţa, conectivitatea şi capabilităţile AI pentru o experienţă mobilă demnă de generaţia următoare.
De asemenea, compania a lansat Redmi Note 14 Series în România. Gama include cinci dispozitive care duc seria Redmi Note la următorul nivel: Redmi Note 14 Pro+ 5G, Redmi Note 14 Pro 5G, Redmi Note 14 Pro, Redmi Note 14 5G şi Redmi Note 14. Cu un sistem de camere AI cu rezoluţie mare, durabilitate de vârf şi experienţă impresionantă, seria Redmi Note 14 aduce upgrade-uri complete şi caracteristici de flagship publicului larg.
Opinia Cititorului