Xiaomi - venituri în creştere cu 32%, în al doilea trimestru al anului

F.D.
Companii / 28 august

Xiaomi - venituri în creştere cu 32%, în al doilea trimestru al anului

Xiaomi Corporation, companie de electronice de consum şi producţie inteligentă cu smartphone-uri şi hardware inteligent, a anunţat rezultatele sale consolidate neauditate pentru cele trei luni încheiate la 30 iunie 2023. Xiaomi a raportat o creştere a veniturilor cu două cifre faţă de anul precedent (YoY) pentru al doilea trimestru consecutiv în 2024, cu venituri ce ating 88,9 miliarde RMB, o creştere de 32% faţă de anul precedent, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.

Profitul net ajustat a fost de 6,2 miliarde RMB, marcând o creştere de 20,1% faţă de anul precedent şi subliniind o creştere robustă. Marja brută totală a rămas puternică la 20,7%. Cele trei afaceri principale ale Xiaomi - smartphone-uri, produse IoT şi lifestyle şi servicii internet - au depăşit aşteptările pieţei, cu venituri de 46,5 miliarde RMB, 26,8 miliarde RMB şi, respectiv, 8,3 miliarde RMB. Veniturile din afacerea de vehicule electrice inteligente şi alte iniţiative noi au totalizat 6,4 miliarde RMB. Performanţa generală a Grupului a depăşit aşteptările, marcând o nouă fază de creştere explozivă.

În T2, resursele de numerar ale Xiaomi au crescut la 141 miliarde RMB la data de 30 iunie, oferind o bază crucială pentru dezvoltarea susţinută atât a afacerilor de bază, cât şi a celor noi, susţinând creşterea continuă. Condusă de investiţiile în tehnologiile de bază fundamentale tehnologia AI a Xiaomi a împuternicit în mod notabil dezvoltarea afacerilor, îmbunătăţind capacităţile produselor şi experienţa inteligentă în toate smartphone-urile şi vehiculele electrice inteligente Xiaomi, precum şi eficienţa operaţională a fabricii inteligente Xiaomi. Se aşteaptă ca avansarea ecosistemului inteligent "Human x Car x Home" al Xiaomi să îşi revitalizeze în continuare afacerile şi să consolideze sustenabilitatea creşterii viitoare.

Xiaomi conduce creşterea la nivelul primelor cinci mărci de smartphone-uri, pe măsură ce expansiunea globală accelerează

În T2, livrările globale de smartphone-uri Xiaomi au ajuns la 42,2 milioane de unităţi, în creştere cu 28,1% faţă de anul precedent. Potrivit Canalys, Xiaomi şi-a menţinut poziţia printre primele trei mărci de smartphone-uri la nivel global pentru 16 trimestre consecutive, cu o cotă de piaţă de 14,6%. Xiaomi este cea mai rapidă marcă de smartphone-uri la nivel de creştere dintre primele cinci în ceea ce priveşte livrările.

Afacerea cu smartphone-uri a Xiaomi a raportat o creştere puternică, cu venituri în T2 de 46,5 miliarde RMB, o creştere de 27,1% faţă de anul precedent. Potrivit Canalys, în T2, livrările de smartphone-uri ale Grupului s-au clasat printre primele trei în 58 de ţări şi regiuni la nivel global şi s-au clasat printre primele cinci în 70 de ţări şi regiuni la nivel global. Creşterea subliniază influenţa tot mai mare a Xiaomi pe pieţele internaţionale, cu o expansiune accelerată în America Latină, Asia de Sud-Est, Orientul Mijlociu şi Africa. În America Latină, livrările de smartphone-uri Xiaomi s-au clasat printre primele 2, pentru prima dată.

Veniturile din IoT cresc; livrările de aparate de aer condiţionat din T2 cresc cu peste 40%

Afacerea cu produse IoT şi lifestyle Xiaomi şi-a menţinut traiectoria ascendentă în T2, înregistrând venituri record de 26,8 miliarde RMB, o creştere de 20,3% faţă de anul precedent. Segmentul de electrocasnice inteligente mari a continuat, de asemenea, performanţa robustă, cu venituri în creştere cu 38,7% faţă de anul precedent.

Potrivit Canalys, livrările globale de tablete Xiaomi în T2 s-au dublat faţă de anul precedent, făcând din acesta cea mai rapidă marcă de tablete ca creştere dintre primele cinci în ceea ce priveşte livrările. Livrările de wearables Xiaomi s-au clasat pe locul 3 la nivel global şi pe locul 2 în China, iar livrările de căşti TWS s-au clasat pe locul 3 la nivel global şi pe locul 1 în China.

În T2, livrările de aparate de aer condiţionat Xiaomi au depăşit 3,3 milioane de unităţi, în creştere cu peste 40% faţă de anul precedent. În timpul perioadei, frigiderele şi maşinile de spălat Xiaomi au înregistrat, de asemenea, o creştere semnificativă, cu livrări care depăşesc 600.000 de unităţi şi, respectiv, 400.000 de unităţi.

Creştere robustă a afacerii de servicii de internet, cu utilizatori activi lunari global şi din China în creştere cu peste 10%

În timpul perioadei, serviciile de internet şi-au susţinut avansul rapid, cu venituri în creştere cu 11%, până la un record de RMB8,3 miliarde. Pe măsură ce Xiaomi continuă să-şi aprofundeze şi să-şi extindă reţeaua globală de parteneriate, veniturile din serviciile Internet din străinătate au crescut cu 32,9% faţă de anul precedent la RMB2,7 miliarde în T2, crescându-şi cota de piaţă din veniturile totale din servicii Internet la 32,1%.

Baza de utilizatori de Internet a continuat să se extindă, iar utilizatorii activi lunar (MAU) la nivel global şi în China au atins maxime istorice. În iunie 2024, MAU global a ajuns la 675,8 milioane, o creştere de 11,5% faţă de anul precedent, în timp ce MAU-ul din China continental a ajuns la 164,4 milioane, în creştere cu 10,1% faţă de anul precedent.

Creşterea afacerii de vehicule electrice inteligente bate prognozele, cu peste 27.000 de vehicule livrate în T2

De la debutul primului vehicul electric inteligent Xiaomi, seria Xiaomi SU7, performanţa pe piaţă a depăşit semnificativ aşteptările. În T2, veniturile din afacerea de vehicule electrice inteligente şi alte iniţiative noi au ajuns la RMB6,4 miliarde. Grupul îşi intensifică continuu producţia şi livrarea seriei Xiaomi SU7. În T2, livrările seriei Xiaomi SU7 au ajuns la 27.307 vehicule, cu livrări lunare care depăşesc 10.000 de unităţi pentru două luni consecutive. Creşterea capacităţii de producţie depăşeşte cea a concurenţilor săi, demonstrând o putere competitivă puternică.

Din iunie, fabrica Xiaomi EV a iniţiat operaţiuni cu schimb dublu, având ca obiectiv să atingă obiectivul Grupului de a livra 100.000 de vehicule până în noiembrie, înainte de termen. Compania îşi va propune, de asemenea, să livreze 120.000 de vehicule din seria Xiaomi SU7 pentru anul 2024. Până la 30 iunie 2024, Xiaomi a deschis 87 de centre de vânzări de vehicule electrice inteligente în China continental, stimulând creşterea continuă a comenzilor şi oferind utilizatorilor o gamă completă de protecţie profesională a maşinii.

Amplele resurse de numerar ale Grupului asigură faptul că afacerea cu vehicule electrice inteligente Xiaomi îşi poate menţine concentrarea asupra tehnologiei şi dezvoltării produselor în contextul concurenţei intense de pe piaţă, stimulând astfel influenţa şi competitivitatea sa de bază. În iulie 2024, Grupul a prezentat prototipul Xiaomi SU7 Ultra, anunţând planuri de a înregistra un timp remarcabil pe circuitul Nurburgring Nordschleife în octombrie. Obiectivul este să devină cel mai rapid vehicul electric cu patru uşi pe circuit, în următorul deceniu.

AI-ul alimentează ecosistemul inteligent "Human x Car x Home", stimulând creşterea pieţei premium

În ceea ce priveşte produsele smartphone, Xiaomi a îmbunătăţit capacităţile de recunoaştere şi înţelegere multimodală ale asistentului său AI, oferind utilizatorilor o serie de funcţii, inclusiv analiza documentelor AI şi generarea de videoclipuri AI. Aceste inovaţii stau la baza creşterii Xiaomi pe piaţa premium.

Potrivit datelor terţilor, în T2 2024, modelele premium de smartphone Xiaomi cu preţuri de la RMB3.000 în sus au reprezentat 22,1% din totalul livrărilor de smartphone-uri în China continentală, marcând o creştere YoY de 2,0 puncte procentuale. Cotele de piaţă ale smartphone-urilor în segmentele de preţ RMB3.000 până la 4.000, RMB4.000 până la 5.000 şi RMB5.000 până la 6.000 au fost de 16,8%, 20,1% şi, respectiv, 8,9%, toate înregistrând o creştere YoY.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

11 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9752
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5471
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3043
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9437
Gram de aur (XAU)Gram de aur385.5996

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
rommedica.ro
hipo.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb