După un 2020 excelent, în care business-ul a crescut de peste patru ori, aplicaţia de videoconferinţe Zoom aşteaptă ca în anul fiscal curent afacerile să crească cel puţin cu 40%, spun cei de la companie. Chiar dacă unii se vor întoarce la birou, mulţi vor continua să lucreze şi de acasă, iar aplicaţii precum Zoom vor fi folosite pe scară largă. Zoom are concurenţi importanţi de la Microsoft, Google sau Cisco, relatează Hotnews.
În 2020 veniturile companiei au crescut de peste patru ori, ajungând la 2,6 miliarde dolari, în timp ce profitul a urcat de 30 de ori, de la 21,7 milioane dolari în 2019, la 671,5 milioane dolari anul trecut.
Zoom are o valoare de piaţă de 131 miliarde dolari, maximul de 159 miliarde dolari fusese atins în octombrie anul trecut, dar în ianuarie 2020 Zoom era evaluată la sub 18 miliarde dolari.
Pentru anul în curs estimările sunt că veniturile vor creşte cu 43%, până la 3,7 miliarde dolari, aşteptări deloc reduse dacă ne gândim că lumea se vaccinează, restricţiile ar trebui să mai fie ridicate şi mulţi să revină la birou.
Zoom spune că are aproape 500.000 de clienţi companii care au cel puţin 10 angajaţi. Unul dintre cele mai populare servicii plătite este cel care permite şedinţe mai lungi de 45 de minute.
În ultimele trei luni din 2020 business-ul companiei a totalizat 883 milioane dolari, de aproape cinci ori mai mult decât în ultimele luni din 2019.